Vis full versjon : Gitter mellom kupe og varerom '86 245 varevogn ø.k.
...som topic. Ønsker å kjøpe gitteret som er originalt mellom varerommet og kupéen på Volvo 245 2-seter varebil. Må passe min '86 modell som kun har 2 seter.
Jeg kan kontaktes på 45 45 30 58, PM eller ulgutten@gmail.com. Bor for øvrig ikke langt unna Jessheim.
mvh Movikong.
bump. trenger fortsatt et slikt gitter...
custummini
01/10/11, 19:25
bump. trenger fortsatt et slikt gitter...
Tror jeg har 2 slike gitter. Det ene med en lang nakkestøtte (dekker alle tre) Hva byr du?
Edit: Har du et telefonnummer jeg kan nå deg på? send evt. PM
Mvh Movikong
hei har muligens jeg vis du ikek har skaffa ? må bare vente til jeg kommer hjem og se etter om jeg har ;)
Jeg har foreløpig ikke skaffet dette gitteret, nei.
Bra hvis du kan se etter om du har.
Mvh Movikong
Trenger også et fullt lys relé til en '80 242 hvis noen har det. Vet det er samme relé på mange 240, min '86 varevogn har i alle fall samme relé.
Ring meg på 45453058, evt. e-post ulgutten@gmail.com
Hei ;) hjemme nå og skal kjekke i morra ;)
Hei, har du et bilde av gitteret du er på jakt etter, har et "rart" mye breiere/større en de vanlige for stasjonsvogn liggende så kanskje det har stått i en varebil? det kan du få betaler du frakta fra vestlandet, kan ta bilder om ei ukes tid og sende deg hvis interessant....
Hei og takk for svar.
Jeg har dessverre ikke bilde av selve gitteret, men jeg kan skaffe bilde av stedet der gitteret skal sitte.
Må også gjøre deg oppmerksom på at jeg kanskje har klart å skaffe dette gitteret lokalt. Dette er imidlertid ikke sikkert enda men jeg skal finne ut av det og gi tilbakemelding her i tråden innen en ukes tid.
Er dette greit for deg?
For øvrig: Hvis gitteret er 'stort og rart' høres det jo ut som om det er tingen for meg og jeg er svært interessert i tilbudet ditt hvis det viser seg å være riktig gitter og jeg ikke klarer å skaffe det annet steds fra.
Mvh Movikong
..helt okey, fant noen bilder på nettet og mitt har ihvertfall ikke den veggen nedenfor gitteret, men selve gitteret ligna så håper du får det gitteret lokalt...
custummini
28/10/11, 18:35
Tror jeg har 2 slike gitter. Det ene med en lang nakkestøtte (dekker alle tre) Hva byr du?
Beklager. Misforstod. Trodde du mente gitter mellom bakseterygg og bagasjerom. Da har jeg dessverre ikke noen til varebil 2 seter.
@gammabusa: Det ser ikke ut til at jeg klarer å skaffe dette gitteret lokalt og jeg er derfor interessert i gitteret ditt.
Er det en god idé at du får noen bilder av stedet der gitteret skal sitte, tror du?
@custominni: Helt i orden, fort gjort å misforstå litt... Har man ikke gitter så har man ikke gitter :)
Mvh Movikong
Hei igjen, her ligger bilde av et varebilgitter(NB ikke mitt)
tråd
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=1284
Dessverre ligger delene mine i en annen by en jeg er nå, hvis ikke skulle jeg knipsa bilde, som sagt, det ligner på det hvite her MEN veggen er kappa vekk og jeg mistenker at en eller annen gang ble det modifisert for å bli brukt som gitter i en vanlig stasjonsvogn.
Åsså må jeg understreke at husken er ikke alltid den beste så kanskje det ikke ligner allikevel når jeg ser det igjen?? det er ihverfall breiere og litt større en stasjonsvogns gitteret mitt og med firkantrør rundt i motsetning til runde på de vanlige.
håper noe her var forståelig.....
Takk for svar!
Tror jeg skjønte alt du skrev, ingen problem der.
Er det mulig å få et bilde av det gitteret du har når du får sett på det? Det haster selvfølgelig ikke og du må i så fall ta bilde når du har anledning.
Hvis dette er aktuelt er min kontakt info epost ulgutten@gmail.com eller mms 45453058.
Mvh Movikong
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.