PDA

Vis full versjon : Priser på nye R-sport deler



fotonet
25/08/11, 08:31
Jeg har muligens fått tilbud om å kjøpe et eskenytt R-sport ratt, og et (muligens) eskenytt R-sport senkesett/krengesett. Burde i såfall inneholde dempere, stag og fjærer.

Ellers også et komplett gr A turbosett

Ekren
25/08/11, 16:18
"gruppe a turbo" som volvo kalte det kostet 15 000,- i sin tid. Usikker på r-sport senkesett/krengesett. Rattet kan du vell finne en pris på, da du sikkert har solgt noen av disse før =)

bilder daa gjør susen :)

fotonet
25/08/11, 16:33
"gruppe a turbo" som volvo kalte det kostet 15 000,- i sin tid. Usikker på r-sport senkesett/krengesett. Rattet kan du vell finne en pris på, da du sikkert har solgt noen av disse før =)

bilder daa gjør susen :)

Jeg har solgt 3 R-sport ratt og 2 Roma ratt, men det har jo vært brukte ratt med varierende slitasje. Kan ikke sammenlignes med et ratt som aldri har vært ute av eska si?

Er ikke gr A turbo det samme som man ettermonterer på A motorer? AT
De er vel ikke så dyre lenger, alle skal jo ha F motorer i dag.

Kodja
25/08/11, 20:42
eskenytt r sport ratt bør koster mellom 2-3000kr

Ekren
25/08/11, 21:00
Jeg har solgt 3 R-sport ratt og 2 Roma ratt, men det har jo vært brukte ratt med varierende slitasje. Kan ikke sammenlignes med et ratt som aldri har vært ute av eska si?

Er ikke gr A turbo det samme som man ettermonterer på A motorer? AT
De er vel ikke så dyre lenger, alle skal jo ha F motorer i dag.

Ja, tenkte på ca pris på brukt + litt til. Siden det er nytt.

Er ikke samme som man ettermonterer på A motorer nei.

en slik turbo er jo en urturbo nå, så pris er vell ikke all verden..?

volvo
25/08/11, 22:12
Jeg har muligens fått tilbud om å kjøpe et eskenytt R-sport ratt, og et (muligens) eskenytt R-sport senkesett/krengesett. Burde i såfall inneholde dempere, stag og fjærer.

Ellers også et komplett gr A turbosett


HVIS...det er noe grA deler det er snakk om (selv om f.eks. turbo ikke er high tec lengere), har det nok klart verdi for de som holder på med de bilene.

Men tviler på at det er det, og at det heller beror på noe missforståelse.
Derimot ble det jo i sin tid levert ettermonteringskitt for ikke turbo biler,
og r sport kitt (som vell er å få tak i nytt enda)

Men HVIS... du skulle få mer klarhet i det, og det er reelle grA deler, kan du få tlf nr. av meg til en av grA guruene i Sverige.

ps. husk giver:)

fotonet
26/08/11, 07:13
I følge islendingen som har kjøpt delene, så tilhørte de en danske som jobbet for et volvo team på 80 tallet.. Altså motorsport..
Han har fortsatt flere esker med deler han ikke har fått sett igjennom.
Forundrer meg ikke om det er ekte gr A deler