PDA

Vis full versjon : Bremser



Sjemek
23/08/11, 20:17
Girling bremser er det 4 stempla caliper eller tar jeg feil? Skal bestille meg skiver husker ikke helt om de het girling eller ate . Takk for hjelpa!

Daniel V
23/08/11, 23:09
§8 Topic/emne/tittel skal være tydelig og relatert til innleggets innhold slik at man slipper å lese tråden for å se hva den handler om. Titler som ”hjelp”, ”se her”, "B230F" skal ikke forekomme.
Tiltak ved brudd på denne regel er endring av tittel, evt. sletting av tråd uten forvarsel.

Mvh Daniel V.

Espedalen
23/08/11, 23:14
Tar deg 2 min å sjekke om du legger deg på rygg under bilen og sjekker, evt svinger til en av sidene om det gjelder framme!

Sjemek
25/08/11, 16:26
§8 Topic/emne/tittel skal være tydelig og relatert til innleggets innhold slik at man slipper å lese tråden for å se hva den handler om. Titler som ”hjelp”, ”se her”, "B230F" skal ikke forekomme.
Tiltak ved brudd på denne regel er endring av tittel, evt. sletting av tråd uten forvarsel.

Mvh Daniel V.

Og det vil si ? Jeg skreiv jo direkte hva det gjaldt vel ?

TurboNoob
25/08/11, 21:02
"Bremser" kan bety så mangt...
"Har jeg Girling eller ATE bremser?" hadde vært en mye bedre tittel..:)

Girling frontcalippere har 4 stempel, 2 på hver side av skiva. ATE har jeg ikke peiling på. Jeg har kun hatt Girling bremser.
Girling calippere har også ofte en stor G støpt inn i godset.

En annen ting, det er forskjellig tykkelse på Girlig(Lucas) og ATE skiver. Kanskje du kan måle deg fram til hvilken type du har.
Klossene kan man også se forskjell på. Den ene typen har "ører" der hvor pinnen skal gjennom, mens den andre ikke har det, men husker ikke hvilken type som er hvilken.

Sjemek
25/08/11, 21:30
Takk for svar :) Da husket jeg riktig:)