PDA

Vis full versjon : Etterlysning - Folk i nærheten av Kvelde i Vestfold!



R-M-I
22/08/11, 16:28
Kjøpte for en stund siden en del saker og ting fra en bruker her på forumet.. (Fra Kvelde i Vestfold)desverre har det seg slik at denne personen IKKE klarer å sende ting avgårde.. og heller ikke virker som om han er særlig interessert i å gi meg pengene mine tilbake..

Det jeg lurer på da er:
Er det noen i det området som muligens kunne gitt fyren beskjed om å reagere snart? Kanskje noen kjenner denne fyren? :) Og kan enten gi meg noe tips til hvordan jeg kan få tak i denne karen, eller som evt kan hjelpe meg å få denne saken avsluttet... jeg er rimelig lei av venting nå kan man si.. én mnd siden jeg betalte og ca like lang tid siden jeg fikk noe svar sist..

Ta kontakt via pm for info, da jeg ikke ønsker å legge ut personlig info på et åpent forum..

volvoRsport
22/08/11, 16:39
Har du hørt med den personen som svarte for selger i salgstråden?

R-M-I
22/08/11, 16:45
Har du hørt med den personen som svarte for selger i salgstråden?

Opptil flere ganger.....Desverre skjer det ikke så voldsomt mye mer :/ Han som svarte i tråden prøver å hjelpe så godt han kan, men sier at kompisen ikke tar telefonen sånn ca noengang.. Og det hjelper jo meg relativt lite...

For MEG er dette snakk om mye penger og jeg hadde naturligvis håpet på at dette kunne la seg løse uten at jeg må til med anmeldelser og masse styr..selv om jeg naturlig nok vil gjøre det om jeg må :/

Kjetil Krømcke
23/08/11, 17:27
Jeg sier det til han hver gang jeg får tak i han. Jeg skal svinge innom han når jeg er i Kvelde neste gang;) får se om det hjelper.

R-M-I
23/08/11, 17:44
Begynner å bli utrolig frustrerende dette her.. Har ventet i snart en mnd her nå.. Ser ikke helt hva problemet hans er.
Han klarte ikke å sende varene og han skal da SELVFØLGELIG tilbakebetale pengene mine asap.. Helt utrolig at det skal vere så vanskelig for denne fyren å tilbakeføre 5500kr til meg.
Og at han ikke klarer å gi meg en forklaring en gang er enda mer irriterende..... ikke en lyd ang hva som skjer siden den 27. i forrige mnd...

Vel, jeg venter fortsatt! Se nå
bare til å få saken ut av verden så jeg slipper å bekymre meg for dette her..

volvo
25/08/11, 10:53
Begynner å bli utrolig frustrerende dette her.. Har ventet i snart en mnd her nå.. Ser ikke helt hva problemet hans er.
Han klarte ikke å sende varene og han skal da SELVFØLGELIG tilbakebetale pengene mine asap.. Helt utrolig at det skal vere så vanskelig for denne fyren å tilbakeføre 5500kr til meg.
Og at han ikke klarer å gi meg en forklaring en gang er enda mer irriterende..... ikke en lyd ang hva som skjer siden den 27. i forrige mnd...

Vel, jeg venter fortsatt! Se nå
bare til å få saken ut av verden så jeg slipper å bekymre meg for dette her..

Min erfaring (heldigvis kun en gang), og tipps:

Gi personen en konkret dato (tidsfristen bør være litt "romselig", skjønt du sikkert synes det har gått mer enn lang nok tid allerede) du forventer at varene er levert, eller pengene mottat i retur.
Denne beskjeden bør gies på alle måter du har mulighet - pr.tlf, pr.sms, pr.pm på forumet, pr.mail, pr.brevsform.

Gi så klar beskjed om at hvis ikke dette blir gjort, vil du på gitte dato politianmelde saken.
Samt legge ut fullt navn/brukernavn her på forumet under "useriøse selgere", slik at andre kan unngå problemer med personen.

Om ikke noe har skjedd innen gitte dato, må en være konsekvent, og iverksett tiltakene.

Stort mer kan en vell ikke gjøre i ett slikt tilfelle.
(sett bort fra useriøse forslag , som foreslår "tvilsomme" løsninger)


(I mitt tilfelle dukket varen opp på posten, dagen før datoen jeg hadde satt.
Dette etter at jeg ikke hadde hørt noe, fått kontakt med vedkommende på flere uker.)

R-M-I
26/08/11, 13:13
Fikk nå tak i selger på telefon..
Han lovet meg at han skulle få overført pengene mine tilbake til meg innen helgens utløp.. noe jeg håper og tror at vedkommede holder denne gangen...

Oppdaterer posten etter hvert.

R-M-I
29/08/11, 10:24
Vel...da var helgen overstått.. Og FORTSATT ikke fått pengene mine tilbake.. Herlig.

EDIT:
Ringte vedkommende, an forklarte det med at han ikke hadde fått lønn enda.. og at han skulle betale så fort han fikk lønnen på kontoen sin..

Langedal
02/09/11, 10:57
Det er litt pussig det her med lønnsutbetaling. De fleste får jo lønn på samme dato hver måned... Eller er det bare slik at useriøse selgere normalt sett har useriøse arbeidsgivere som ikke utbetaler lønn?

R-M-I
02/09/11, 10:59
Det er litt pussig det her med lønnsutbetaling. De fleste får jo lønn på samme dato hver måned... Eller er det bare slik at useriøse selgere normalt sett har useriøse arbeidsgivere som ikke utbetaler lønn?

Jeg aner ikke.... Men jeg har uansett IKKE fått pengene mine tilbake enda :mad:

mrstfu
07/09/11, 00:47
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/19.png

jeg er med.

Ivar Hestø
07/09/11, 06:36
Det er litt pussig det her med lønnsutbetaling. De fleste får jo lønn på samme dato hver måned... Eller er det bare slik at useriøse selgere normalt sett har useriøse arbeidsgivere som ikke utbetaler lønn?

Er egentlig utrolig mange arbeidsgivere som er slik at lønna kan variere med opptil en uke......

R-M-I
07/09/11, 18:03
FORTSATT ikke sett noe til pengene MINE.

Kjetil Krømcke
13/09/11, 16:54
Pm ;)

R-M-I
13/09/11, 17:49
Da ser det ut til at det går mot anmeldelse.. papirarbeidet ble ordnet i dag og jeg har time på sentrum politistasjon fredag kl 11:30.

JÆVLIG irriterende at en skal måtte gjøre ting som dette her i det hele tatt :mad:

Jeg er i allefall drittlei av å vente på at denne tullingen skal reagere...han har tydeligvis ingen intensjoner om
å rydde opp i denne saken som et sivilisert menneske.. så da får det bare gå sin gang..

R-M-I
16/09/11, 21:51
Da var papirarbeidet inne... navn, telefon-nummer, adresse, kontonummer, alle pm'er både sendt og mottatt, konto-utskrift er overlevert. Saken er på hold til mandag, da jeg fikk beskjed om å kontakte familien hans, venner osv først om det lot seg gjøre.. fikk tak i én i dag som skulle bringe beskjeden videre... satser fortsatt på at saken kan løses i minnelighet.. Visst ikke får det bare gå sin gang... Jeg gir meg i allefall IKKE :)

Daniel V
16/09/11, 22:42
Ser nå at bilen du kjøpte delene fra ligger ute på Finn.no:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30591597

Espen-K
17/09/11, 00:10
Hvorfor er det forskjell på adressen på finn.no og adressen telfonen er registrert på?
Begge adressene ligge i samme boligfeltet ser det ut til.

Håper denne ypplingen av en 91 modell tar til vettet og tilbakebetaler pengene han skylder deg.

R-M-I
17/09/11, 09:13
Hvorfor er det forskjell på adressen på finn.no og adressen telfonen er registrert på?
Begge adressene ligge i samme boligfeltet ser det ut til.

Håper denne ypplingen av en 91 modell tar til vettet og tilbakebetaler pengene han skylder deg.

Er bare å si fra om noen som bor i nærheten har lyst å ta en tur innom
han og høre hva som skjer (på en voksen måte) Jeg setter pris på all hjelp til å få denne saken ut av verden ASAP.

Bobo
19/09/11, 21:41
kanskje han selger bilen for å betale deg det han skylder:)

R-M-I
19/09/11, 21:47
Det kan jo vere en mulighet... men det ville jo da vert greit å få vite hva som skjer.. jeg har ikke hastverk eller noe, men jeg burde da vel få beskjed om "har ikke penger nå, du får dem *insert dato/tid her* eller noe... har ikke fått tak i han på telefon på 2-3 uker nå....

R-M-I
21/09/11, 16:56
Selger har nå tatt kontakt og virker som om han er instillt på å ordne opp i situasjonen :) skulle gi meg beskjed på søndagen hvordan vi ligger ann... da ser det ut til at det løser seg i allefall.

Oppdaterer så fort jeg får vite hva som skjer videre.

Daniel V
23/09/11, 22:01
Rart å se hva ordet "annmeldelse" gjør med folk ;)

Bobo
23/09/11, 22:03
Rart å se hva ordet "annmeldelse" gjør med folk ;)

har han sett denne tråden er det rart han ikke reagerte på balltreet som er avbildet lenger opp :P

Kjetil Krømcke
24/09/11, 09:05
Hvorfor er det forskjell på adressen på finn.no og adressen telfonen er registrert på?
Begge adressene ligge i samme boligfeltet ser det ut til.

Forklaringen er at mora hans eier husene på begge adressene. Han leier av mora. men har fortsatt registrert hjemmeadresse i "barndomshjemmet" ;) Håper han betaler deg tilbake Remi. Tror det hjelper lite å dra innom han.

R-M-I
24/09/11, 09:29
Han tok uoppfordret kontakt sist, noe som i allefall tyder på at han ønsker å ordne opp i dette rotet.. vi får krysse fingrene og se hva som skjer.. jeg oppdaterer tråden her med resultat i morgen kveld når han lovet å gi meg en oppdatering.

R-M-I
25/09/11, 17:22
Selger tok nok en gang kontakt som lovet. Og denne gang med beskjed om at penger blir overført min konto i morgen... Da ser det ut til at selgeren her holder ord i allefall...

R-M-I
26/09/11, 17:48
Fikk melding i dag.. selger hadde ikke fått gått i banken i dag og kom ikke til å få tid til det før mandag om 1 uke :/ Begynner å bli en smule kjedelig å gå og vente på at ting skal skje..

Daniel V
26/09/11, 19:02
Fikk melding i dag.. selger hadde ikke fått gått i banken i dag og kom ikke til å få tid til det før mandag om 1 uke :/ Begynner å bli en smule kjedelig å gå og vente på at ting skal skje..

Den har jeg hørt før jeg også. Men de pengene har jeg enda ikke sett :)

Martin.S
26/09/11, 19:08
Er det mulig, har han ikke nett bank eller?

Det er jo bare tull det han sier.

R-M-I
26/09/11, 19:39
Han hadde fått kontant betaling for ting han hadde solgt.. måtte derfor Sette pengene inn på banken/over til min konto...

HansM
26/09/11, 20:38
Fikk melding i dag.. selger hadde ikke fått gått i banken i dag og kom ikke til å få tid til det før mandag om 1 uke :/ Begynner å bli en smule kjedelig å gå og vente på at ting skal skje..

Har ikke gutten noen foreldre som kunne trådd til her?? Kunne bør vel skjønne at dette haster når en politianmeldese ligger på vent hos politiet??

Janus
01/10/11, 20:57
http://williaint.files.wordpress.com/2010/05/bullshit.jpg

R-M-I
03/10/11, 13:58
Man får se om personen klarer å få ordnet opp i dag..eller om det kommer dårlige unnskyldninger i stedet....

Hassel
04/10/11, 15:22
Uffda.. Detta høres ikke bra ut!
Fortsatt ikke hørt noe regner jeg med?
Anmeldelsen ble levert eller?

R-M-I
04/10/11, 16:31
Uffda.. Detta høres ikke bra ut!
Fortsatt ikke hørt noe regner jeg med?
Anmeldelsen ble levert eller?

Nope.. ikke hørt noe mer.. hadde egentlig ikke så altfor store forhåpninger om det heller, selv om selgeren har LOVET meg å fikse det osv. osv.

Anmeldelsen ligger hos sentrum politistasjon klar til behandling.. har ikke fått ring i dag pga jobb osv. men jeg får vel gi dem en lyd i morgen tenker jeg.. Er litt FOR dumt dette her..

Hassel
04/10/11, 18:29
Ja blir for dumt når det må mases så mye på for at det skjer noe..!

Kjetil Krømcke
06/10/11, 22:21
Nå har han ihvertfall fått solgt den 850'n han hadde å kjøpt seg en annen bil

R-M-I
07/10/11, 05:13
Kult at han prioriterer å bruke pengene MINE på å kjøpe seg ny bil i stedet for å betale meg tilbake det han skylder meg...

R-M-I
09/10/11, 14:19
Fortsatt ikke hørt en dritt...

Daniel V
10/10/11, 13:25
What a bread.

Vetluss
10/10/11, 14:16
Vis jeg skjønner rett så ligger anmeldens klar til opprettes?

Ville ring og fått annmeldelsen i boks. suger jo fitte å gå å vente lenge på penger som du kunne brukt på noe annet..

R-M-I
10/10/11, 15:26
Jepp.. jeg gir beskjed og får ting videre hos politiet i morgen... jeg føler jeg har vert mer enn tålmodig her nå... fyren svarer ikke på telefon heller og har ikke gitt beskjed om hva som skjer...

Vetluss
10/10/11, 16:33
Riktig Avgjørelse!

Hassel
10/10/11, 17:19
Du har vært mer enn tålmodig ja!
Send melding til personen at anmeldelsen også er sak hos politiet nå da!

R-M-I
10/10/11, 17:46
Du har vært mer enn tålmodig ja!
Send melding til personen at anmeldelsen også er sak hos politiet nå da!

Yes.. sender han en melding i kveld, så får han i allefall beskjed om at ting går sin gang... jeg gidder ikke mer utsettelse og dårlige unnskyldninger nå... fyren gikk og kjøpte seg ny bil I STEDET for å gi meg pengene han tydeligvis har stjålet fra meg... 5500kr..

Passet jævlig dårlig at noen skulle gjøre seg til tyv over de pengene... hadde virkelig trengt dem nå :/

F Dalbø
11/10/11, 00:37
Selger tok nok en gang kontakt som lovet. Og denne gang med beskjed om at penger blir overført min konto i morgen... Da ser det ut til at selgeren her holder ord i allefall...

Det var denne søndagen jeg kjøpte bilen av han!!

Kjetil
11/10/11, 01:41
Nå må du enten dra oppover til han med noen kompiser å hente pengene dine, eller levere anmeldelse på lensmannskontoret å vente på at saken blir henlagt.

Syns du har ventet mer enn lenge nok.
Sånne folk som det der er reinspikka søppel...

SirKim
11/10/11, 02:17
Skjønner ikke hvorfor vente. Send han en melding å si at siden han ikke har ordna opp, så er anmeldelse nå levert. Drit i om han sender melding/ringer å sier han vil ordne opp, det gjør han ikke. har han ikke gjort noe enda, kommer det ikke til å skje heller. Lever anmeldelse. Å får du sak henlagt fra politiet ordner du opp privat. Du å noen kompiser med ADHD drar opp å strammer han opp

R-M-I
11/10/11, 06:02
Sendte han en meld. i går... sender saken videre til politiet i dag..

Øygard
11/10/11, 20:54
Svarte han på meldinga?

R-M-I
12/10/11, 07:56
Nope...
Dette er uansett en sak for politiet nå.. Om noen kjenner dette vesenet og har lyst til å gi han beskjed om å regarere ASAP ZULU, hadde det vert veldig greit... jeg vil ha denne saken ut av verden NÅ. Har ventet siden 27. juli på denne fyren.. MILDT sagt useriøs fyr som tydeligvis har store problemer med å holde det han lover.

Ganske utrolig at "voksne" mennesker kan holde på sånn som dette her..

Hassel
12/10/11, 18:49
Ta og legg ut brukernavn her så vi andre ikke brenner oss også da?

SirKim
12/10/11, 22:18
Fram med brukernavn ja! Sånne folk må frem i lyset! Vi er mange folk inne på dette forumet, å om vi vet hvem brukernavn vi må holde oss unna, blir det litt lettere. Jeg handler f.eks aldri av noen som har f.eks 3 innlegg å nettopp har registrert seg. Om jeg ser medlemmer er VCCN medlemmer, er det mere trygt for min del da jeg vet at alle VCCN medlemmer er registrert med fult navn å adresse

Christian
12/10/11, 22:23
Brukernavnet står vel i denne tråden tror jeg? Var dannyboy91 elns hvis jeg ikke husker feil..

R-M-I
12/10/11, 22:45
Fram med brukernavn ja! Sånne folk må frem i lyset! Vi er mange folk inne på dette forumet, å om vi vet hvem brukernavn vi må holde oss unna, blir det litt lettere. Jeg handler f.eks aldri av noen som har f.eks 3 innlegg å nettopp har registrert seg. Om jeg ser medlemmer er VCCN medlemmer, er det mere trygt for min del da jeg vet at alle VCCN medlemmer er registrert med fult navn å adresse

Gjør ikke jeg heller egentlig... men når medlemmer som ER betalende medlemmer sier at "det går nok fint, jeg kjenner han godt" osv. blir jo saken en annen :)
Jeg stoler på at VCCN medlemmer er til å stole på :/ bare synd det kostet meg 5500 kr...

Kjenner jeg blir jævlig pissed bare jeg tenker på det.. men, så skal man jo uansett snart er par turer bortover, så jeg kan jo alltids ta turen innom og hente pengene mine.. siden han tydeligvis har problemer med å komme seg i banken osv. osv... og går på skole hver dag.. og er SUPER opptatt... (jada.. for vi andre er IKKE opptatte folk som må betale regninger og forsørge familiene våre... Og som alikevel får tid til det man MÅ få tid til)...

aarnes
18/10/11, 08:40
Gjør ikke jeg heller egentlig... men når medlemmer som ER betalende medlemmer sier at "det går nok fint, jeg kjenner han godt" osv. blir jo saken en annen :)
Jeg stoler på at VCCN medlemmer er til å stole på :/ bare synd det kostet meg 5500 kr...

Kjenner jeg blir jævlig pissed bare jeg tenker på det.. men, så skal man jo uansett snart er par turer bortover, så jeg kan jo alltids ta turen innom og hente pengene mine.. siden han tydeligvis har problemer med å komme seg i banken osv. osv... og går på skole hver dag.. og er SUPER opptatt... (jada.. for vi andre er IKKE opptatte folk som må betale regninger og forsørge familiene våre... Og som alikevel får tid til det man MÅ få tid til)...

Kan du ikke bare "selge" saken til Lindorff eller et annet inkassoselskap?
vet ikke om det fungerer for privatpersoner å gjøre det på den måten.
men da hadde jo saken vært biff.

R-M-I
18/10/11, 08:46
Joda...Går fint det :) Må bare sende ut en faktura til hans adresse først..så kan man overføre saken til vanlig rettslig inkasso om det så er..

Pengene skal jeg i allefall ha UANSETT hvordan de skal inndrives.. "Selgeren" lovet meg at jeg skulle få pengene tilbake.. og jeg SKAL naturligvis ha MINE penger tilbake.

aarnes
18/10/11, 08:47
Joda...Går fint det :) Må bare sende ut en faktura til hans adresse først..så kan man overføre saken til vanlig rettslig inkasso om det så er..

Pengene skal jeg i allefall ha UANSETT hvordan de skal inndrives.. "Selgeren" lovet meg at jeg skulle få pengene tilbake.. og jeg SKAL naturligvis ha MINE penger tilbake.

Hvorfor ikke gjøre det?
Mye enklere for din del .
Jeg vet åssen det er å bli svindlet. om du anmelder saken betyr ikke det at du får tilbake pengene dine. saken blir som vanlig henlagt.

Shaiko
18/10/11, 09:05
Har denna figurdn noe navn?

Daniel V
18/10/11, 09:32
Dere brenner dere ikke med det første. Jeg banna han for en uke siden ;)

R-M-I
05/11/11, 12:34
Fortsatt ikke fått pengene mine tilbake fra denne personen... Om noen befinner seg i nærheten av denne fyren, så si gjerne fra :) hadde satt pris på alt som kan få litt fortgang i saken......

Øygard
05/11/11, 19:17
Det skulle no vera ein smal sak for politiet å komma på døra og kreva pengane, og so gje dei til deg, har dei ikkje fått til nåke enno?

R-M-I
05/11/11, 22:42
De har ikke henlagt i allefall.. jeg snakker med dem igjen på mandag og hører hvordan det ligger an :)

R-israelsen
05/11/11, 23:07
Utrolig trist å treffe på sånne personer, Håper alt går i orden for deg :) God helg

mister-klæbu
06/11/11, 03:05
Fortsatt ikke fått pengene dine?? :-/

lian1992
06/11/11, 03:51
Fått pengene dine ? har endel kjenninger rundt om der han bor, om du sender meg en PM med navnet han og litt, skal jeg se hva jeg kan få til ? Har vært borti det samme selv, da jeg rett og slett bare måtte gi opp.

men om du sender meg det, skal jeg se om noen av de kjenner til han, eller vil bli bedre kjent :)

- Lian

SirKim
06/11/11, 03:57
synd om du ikke har fått de enda. Er faktisk meget trist at slike folk kan sleppe unna med det! Skulle hatt besøk de folka der å fått en liten opp-strammer samtidig som de fikk betale for seg!

lian1992
06/11/11, 03:59
synd om du ikke har fått de enda. Er faktisk meget trist at slike folk kan sleppe unna med det! Skulle hatt besøk de folka der å fått en liten opp-strammer samtidig som de fikk betale for seg!

Noen burde hatt en større oppstrammer enn andre også, virker som det er vanskelig for han her og finne både penger og forklaringer på hvorfor det ikke går, gang på gang på gang..

Martin.S
06/11/11, 10:48
De har ikke henlagt i allefall.. jeg snakker med dem igjen på mandag og hører hvordan det ligger an :)

Ville ikke hatt for store forhåpninger fra den fronten. Politiet gjør dersverre et ubruklig stykke arbeid når det gjelder sånne saker.
Ennå det er så lett for de å ordne opp, de har jo bevis vitner og navn/ adresse på den de skal ta.

Opplevde for noen år siden, innbrudd på verkstedet vårt. Og verdier for rundt 100 000 kroner forsvant. Da viste vi også hvem som sto bak og hvor han holdt til. Men utrolig nok ble saken henlagt og tinga våres ble solgt på politiauksjon. :eek:

Utrolig!

Hassel
09/11/11, 10:40
Ville ikke hatt for store forhåpninger fra den fronten. Politiet gjør dersverre et ubruklig stykke arbeid når det gjelder sånne saker.
Ennå det er så lett for de å ordne opp, de har jo bevis vitner og navn/ adresse på den de skal ta.

Opplevde for noen år siden, innbrudd på verkstedet vårt. Og verdier for rundt 100 000 kroner forsvant. Da viste vi også hvem som sto bak og hvor han holdt til. Men utrolig nok ble saken henlagt og tinga våres ble solgt på politiauksjon. :eek:

Utrolig!

Imponerende....

ovlov86
31/01/12, 09:11
Fikk du noen gang tilbake penga dine?

degocostly
01/02/12, 11:24
Vel...da var helgen overstått.. Og FORTSATT ikke fått pengene mine tilbake.. Herlig.

EDIT:
Ringte vedkommende, an forklarte det med at han ikke hadde fått lønn enda.. og at han skulle betale så fort han fikk lønnen på kontoen sin..

Uansett dårlig gjort av han å bruke opp pengene DINE, de er jo ikke lønna hans..

lian1992
07/02/12, 23:48
Fått tak i noe penger ?

R-M-I
02/04/12, 17:27
Fortsatt ikke fått tilbake nei! Om noen i nærheten kan hjelpe til så settes det STOR pris på..

iPaal
11/04/12, 22:09
Har ikke lest gjennom alle postene, men hvor er han fra? Hvor i Vestfold

aarnes
11/04/12, 22:14
Har ikke lest gjennom alle postene, men hvor er han fra? Hvor i Vestfold

Hva er tittel på tråden? :P
"Kvelde i Vestfold"

iPaal
12/04/12, 15:35
Hva er tittel på tråden? :P
"Kvelde i Vestfold"

He he, håper iPhone 5 kommer med 4" skjerm. Ikke lett å få med seg alt :rolleyes:

R-M-I
14/04/12, 20:25
Setter virkelig pris på at folk engasjerer seg :) jeg kan love at det vanker "premie" til de/den som bidrar til en løsning...

Kjetil Krømcke
15/04/12, 10:43
Anmeld på nytt:)

Revell
15/04/12, 11:33
Nei skal man dreie seg ett balltre og ta seg en tur til Kvelde og leke Torpedo da :p? Hva er skuddpremien BTW?

R-M-I
15/04/12, 13:11
Hmm.. 1500? 2000? :)

Revell
15/04/12, 13:19
5500kr :p

JonasS
19/04/12, 17:57
Dette blir for dumt! Legg ut fullt navn, adresse og tlf.nr! Husk, det er mange som livnærer seg av slike saker! OG det er de som livnærer seg av slike som han, for å si det slik..

R-M-I
19/04/12, 18:50
Har kommet i kontakt med personen igjen..og han ønsker å ordne opp i situasjonen.. avventer enda litt til og ser om det blir gjennomført denne gangen.

Øygard
20/04/12, 08:30
Det kan henda det står her, men politiet fekk ikkje gjort nåke, eller?

R-M-I
21/04/12, 19:05
Politiet ønsket at jeg skulle prøve å ta kontakt med personen igjen, evt. foresatte eller venner osv.

Jeg HAR kommet i kontakt med personen.. Og vi jobber med å få løst situasjonen uten at vi må til med forliksrådet og alt det innebærer osv.

Oppdaterer når det viser seg hvilken vei dette går.

Øygard
12/06/12, 15:10
Har det skjedd nåke meira no? eg syns det er på tide at du får pengane dine snart:p

Trolljegeren
10/07/12, 09:44
noe nytt ? jeg bor i nærheten

Lasse 86
10/07/12, 11:19
Samme her bor 30-45 min unna og kan mer en gjerne ta en tur å prate med denne karen eller evt foreldra hans. Ta kontakt på PM eller tlf 90764966 hvis det er int.
Har hatt samme problem med en som kjøpte en bil og lovet å betale om.reg og årsavgift men når det ikke ble gjort så var personlig oppmøte det som skulle til.

Espen Title
13/11/12, 22:16
Noe framgang her?

Espen-K
27/11/12, 18:16
Ja nå har denne karen hatt flere måneder på seg til å gjøre opp for seg, om han ikke har gjort det til nå så tviler jeg på att han noengang gidder.