PDA

Vis full versjon : signatur lakk på div ting i bilen!?



Dagge91
12/03/10, 20:17
har lyst og lakke div ting rundtforbi på bilen i en egen farge så det blir litt signatur på den, som eks. stag, kaliptere, understels deler osv så dere skjønner hva jeg mener.

jeg har da en hvit 240 classic

har tenkt på oransj, men det har jo rallyrosmo så da ville jeg ikke det lengere.
så har jeg tenkt på kawasaki grønn eller noe i den duren, men kan fort bli veldig jalla og fælt!

så det jeg da lurer på om noen har en farge som er sikker og blir tøft?

så får jeg vurdere det etterhvert om det kan bli bra eller ikke;)

VolvoR-Sport
12/03/10, 21:23
svart - hvit, svart - rød, svart - gull, rød - hvit.. finns mange tøffe kombo's :)

kermitt
12/03/10, 22:44
blå og hvit er fin kombo. helst en litt mørk blåfarge.

jonass
12/03/10, 23:35
Synes personlig det er penest med svarte deler. Liker IKKE blåe reimhjul, og ventil deksel.
Synes slikt blir litt jalla.

kermitt
12/03/10, 23:40
er ikke så glad i sånt selv heller. liker best orginal utsende. men skal det være uorginalt så er det polert alu, børsta rustfritt stål og pene elokserte deler å foretrekke. jeg mener skal det være uorginalt så ikke prøv å skjul det. ta det heller helt ut.

jonass
13/03/10, 00:11
Der er jeg enig. Men skal det være bling så må alt være det, ikke rustne topp lagringer eller en gammel flassete lastebilcooler

Dagge91
13/03/10, 13:04
ja det er akkurat det som er, at skal man gjøre noe sånn så må man ta det HELT ut sånn som rallyrosmo...

derfor jeg er usikker på om jeg skal

Alek
13/03/10, 20:59
har lyst og lakke div ting rundtforbi på bilen i en egen farge så det blir litt signatur på den, som eks. stag, kaliptere, understels deler osv så dere skjønner hva jeg mener.

jeg har da en hvit 240 classic

har tenkt på oransj, men det har jo rallyrosmo så da ville jeg ikke det lengere.
så har jeg tenkt på kawasaki grønn eller noe i den duren, men kan fort bli veldig jalla og fælt!

så det jeg da lurer på om noen har en farge som er sikker og blir tøft?

så får jeg vurdere det etterhvert om det kan bli bra eller ikke;)

Tror Kawa grønn hadde blitt litt jalla på hvit bil som sagt :D

locked
13/03/10, 21:14
svart matt, polert alu og rustfritt stål.

greier du å holde alle andre farger/materialer unna motorrommet ser det ihvertfall svært strøkent ut!

Dagge91
14/03/10, 15:31
ja det er jo sant det da... blir fort litt jalla ja når det ikke er gjort fra bunnen av..

Jokkiheino
14/03/10, 23:25
trur ikke akkurat grønt er pent

Dagge91
15/03/10, 14:29
tror det kunne blitt tøft påsitt vis om man hadde gjennomført det og tatt det helt ut, sånn som rallyrosmo

men har konkludert med meg selv, svart der er, så svart der blir;)

Jokkiheino
19/03/10, 13:24
hehe ser den;) like greit..

Dagge91
20/03/10, 18:55
ja, blir fort harry og jalla skal man ta litt her og litt der, da kan jeg heller finne en med snøkoster på taket og gjøre sånt med:P!!!