PDA

Vis full versjon : bil vil ikke starte etter bytte av bensin deler!



stan2
20/08/11, 06:54
volvon var kødete og starte så tenkte hmm bensin filteret. så bala det seg på til pompa i tanken så armaturet og vi taua i vegen bilen. da gikk den ei stund men så stoppa den igjen men det ble trykk i tanken så vi hadde kjørt bensina feil vei vi snudde om og pompa. hører man ikke i det heletatt under bilen og vet det ikke kommer bensin inn i motorn heller. den har skriki fælt og blitt pressa en god del siden den andre pompa var sund

er det hoved pompa som siter underbilen ved filteret?

må den byttes da noen som vet???

rød ledning oppe og svart nede det er riktig det? mener og huske at den ikke virka slik men motsatt men da drog den trykke feil vei:/ så tror pompa er defekt:(

noen som har peiling trenger seriøst hjelp skole på mandag og bo i våler så trenger bilen og styr med begravelse og styr på tirsdag så er ikke moro det her:(

på forhånd takk:)

stan2
20/08/11, 13:20
Noen som vet vis ikke blir det opel omega pompe på den etter vært;) og kunn en pompe:P

Espen-K
20/08/11, 15:14
Har du sjekket om det kommer bensin ut av slangen fremme ved fuelarailen?
Hvordan er det å montere pumpe fra omega, passer den i armaruret?

stan2
20/08/11, 15:47
legge opp ny bensin slange da som jeg vet er jo under bilen på omega;) så blir og fjerne den bak men har funet tak i på rudshøgda nå da orginalt så spørs om det blir det da:P

stan2
20/08/11, 15:47
legge opp ny bensin slange da som jeg vet er jo under bilen på omega;) så blir og fjerne den bak men har funet tak i på rudshøgda nå da orginalt så spørs om det blir det da:P

kommer ikke bensin inn der en gang så det ikke en drit heller så må være hovedpompa under bilen tror jeg