Vis full versjon : Andersg`s 1996 940 stv - SOLGT
Sider :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
Det er i ytterbane på bakfelg, så må skaffe ny. Kan være litt problematisk da BBS Motorsport bruker 20-bolta kanter og tønner på 17". Vanlig er 24 mener jeg.
Det er i ytterbane på bakfelg, så må skaffe ny. Kan være litt problematisk da BBS Motorsport bruker 20-bolta kanter og tønner på 17". Vanlig er 24 mener jeg.
Da er vel prisen deretter? :p
Tror det er helt kurrant, men er nok firesifret. - men ikke så høyt. Og ingenting er bedre enn nytt! Er mange aktører som skaffer nytt fra BBS :)
Liker spolern du hadde på denne godt! Hvilken spoiler er det?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Original med bremselys :) Får helt lik uten bremselys også. Bilen skal selges, ble kjøpt med defekt clutch men har blitt fikset nå + mye nye deler. Noen deler skal lakkes opp så havner den på finn. BBS-felgene er solgt, men senken følger med samt Super DTM. 68 000,-...
Hvor havnet felgene? Noen her inne om nå har de?
Nei, de havnet tilbake på en Supra der de hørte hjemme.
Grei fortjeneste for han som kjøpte denne da. Hvis den skal selges for 68000kr altså, hvis han får såpass da.
Fikk selv høyt 60 for den og var fornøyd med det, han har stått på og fått den fin igjen han nye eieren :)
Nå ligger den ute for 75000 :P Stiger bare i verdi denne her ;)
Har den komt ut på finn? Hva et km stand på denne nå ?
Ligger foreløbig kun på facebook, og km-stand står ikke. Slik det kommer fram i annonsen, så høres det ut som det er han som har gjort alt på bilen...
Hvilken facebook side? [emoji4]
Hvilken facebook side? [emoji4]
https://www.facebook.com/groups/282501048470489/
Neida, har en gjevn dialog med han for å få klarhet i hva som er gjort da han som kjøpte den av meg ikke husket så mye. Nåværende eier har strekt den opp ganske bra igjen, ny lakk på mye osv. Som sagt, jeg solgte min på overtid på eu og med div småplukk, om noen andre tjener penger på den bryr meg ikke en døyt :)
EDIT: Den har gått veldig nære 200 blank nå!
vangsfreaken
22/06/16, 18:49
Snubla over bilen på Instagram... Den er nå høy, ruller rundt på mk18 og gjennomgår for øyeblikket et girkasse-bytte [emoji14]
Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk
Har ikke inntrykk av at den blir lav igjen! Skjønner ikke hvordan folk raser kasser, denne bilen må ha fortært noen bakdekk siden sist. Jeg Pløyde rundt 200 runder autoslalåm fordelt på to tre år med ordentlig karategiring uten antydning til skraping, men nå var jeg også selvsikker på clutch og sjalting. Hvis man står på bremsen og sparker clutch samtidig må man regne med noe fra 1996 ikke holder... :rolleyes:
Håper fortsatt det er samme motoren i den, som jeg/vi bygde.
Er redd det går nedover for denne fra nå av, bytter mye hender osv.
vangsfreaken
23/06/16, 17:47
Den blir i alle fall aldri så lav som når du hadde den [emoji14]
Jeg sier meg enig om girkassa... Jeg har faktisk aldri sett eller hørt problemer med M90 før, sjøl om både jeg og venner får brukt de på vinterstid (lett å bli revet med når man har redusert grep på bygdeveier) [emoji14]
Motor fant jeg ikke noe om, men det er lov å håpe at det kommer noen som vil ta vare på det som er igjen, og fikse den opp igjen :)
Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.