PDA

Vis full versjon : Demontering/reparasjon av førarstol på V70?



steini88
18/08/11, 07:12
Er det nokon som har greie på om førarstolen lar seg demontere, altså ta av trekket, ta ut skumgummien osv?
Har en ganske gåen stol i V70'en og lurte på å prøve å lappe på den litt i påvente av å finne en god brukt en som eg kan kjøpe:)

Satte på setevarmen en dag og då svei den et lite hol i trekket i høgresida på sitteputa og d vart sjølvsagt glovarmt akkurat der, så virkar som varmeelementet ligg heilt oppi trekket eller noko sånt:S

Ellers virkar heile stolen litt skeiv og velbrukt. Går dette an å reparere på?

Korleis er det med bytte av stol når eg har integrert telefon? Går det an å flytte dette over i et anna førarsete, eller må eg finne et brukt som har telefon frå før?

Håpar på gode svar her, for er lei av gåen stol^^ :)

aarnes
18/08/11, 08:00
JA det lar seg gjøre, men fy f... for en jobb. jeg har forsøkt å ta av trekket og det sitter festet med ca 30 jernsplinter som du må bende opp med stort verktøy, og som du aldri får sammen igjen.

Mitt tips: kjøp ny stol! pm meg, kanskje jeg har noen på hånd for en billig penge.

Du kan fint bruke et vanlig sete uten telefon men da må du flytte over nakkestøtte og trekke ledning igjennom setet på nytt. kan være en smal sak, og det kan være skikkelig helv*** hvis du ikke finner teknikken...