PDA

Vis full versjon : Hvor sitter sikring til radiatorvifte på 850?



Oddwar
15/08/11, 15:10
radiatorvifta mi slutta å virke.. starter med å sjekke sikringen men finner den ikke blandt de andre sikringene.. så hvor sitter denne sikringen?

Folkvord
15/08/11, 15:24
vett ikke om det er noen andre sikkringer, men det går en rød ledning som blir grå i motsat ende av der den går inn på vifta og den går inn på startmotor faktisk, det er en slik en merkelig sirking på den så helle ledningen må sjiftest eller så må du koble opp egen ny sikkringholder på den, røk 2 toppakninger før eg fant ud at det var den som var gåen

Oddwar
15/08/11, 15:28
vett ikke om det er noen andre sikkringer, men det går en rød ledning som blir grå i motsat ende av der den går inn på vifta og den går inn på startmotor faktisk, det er en slik en merkelig sirking på den så helle ledningen må sjiftest eller så må du koble opp egen ny sikkringholder på den, røk 2 toppakninger før eg fant ud at det var den som var gåen

okei, det skal jeg sjekke opp.. er spent på min egen toppakning for øyeblikket ;-p

Oddwar
16/08/11, 18:03
vett ikke om det er noen andre sikkringer, men det går en rød ledning som blir grå i motsat ende av der den går inn på vifta og den går inn på startmotor faktisk, det er en slik en merkelig sirking på den så helle ledningen må sjiftest eller så må du koble opp egen ny sikkringholder på den, røk 2 toppakninger før eg fant ud at det var den som var gåen

den som går til releet du mener eller? vanskelig og komme til er det ikke?

Oddwar
16/08/11, 19:56
Fant feilein gitt, vifta er defekt.. kobla den direkte til batteriet, og kakka til den.. da puttra den såvidt i rundt noen runder;-p
så, må vel kjøpe en ny en.. er dette med vifta en typisk feil, eller kan jeg rimelig trykt kjøpe en brukt en?

Folkvord
17/08/11, 20:26
hehe, har aldri hatt noe problem med vifta utenom da den sikkringen røk, men det var pga feilkobling fra min side:p men trur ikke det er noe problem og kjøpe brukt;-) har en om du vil ha eg;-)