Vis full versjon : S: Turbofelger (Virgo) Selges.
Selger stk 240 turbofelger med dekk.
3gode dekk og 1dekk som må skiftes.
Bilder kommer.
Holder til i Bergen.
Bilder:)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/634.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/635.jpg
195/60 - 15.
byr 500kr!
Bud notert, men eg har allerede fått litt høyere bud:)
ok men eg kan hente de...
lofsbergracing
14/03/10, 23:13
disse bør du få ca 1500,- for.
disse bør du få ca 1500,- for.
Var noe sånnt eg tenkte meg for di :)
Jeg solgte noen sånne ifjor, noen hakk, men relativt fine og fikk ikke mer en 1000 for de mener jeg å huske .. (kanskje jeg ikke hadde tålmodighet til å vente lenge nok).
Jeg solgte noen sånne ifjor, noen hakk, men relativt fine og fikk ikke mer en 1000 for de mener jeg å huske .. (kanskje jeg ikke hadde tålmodighet til å vente lenge nok).
Med 3 nye dekk?`:P Hehe. har sett disse med nye dekk gå for 2500kr på gammle volvoforum for en tid tilbake..
Å 1000kr er litt lite.. da kan di liksom bare ligge i kjelleren å ta den plassen di tar :P
Ah, sorry, oppfatta ikke at disse hadde nye dekk. Mine hadde utslitte dekk, så solgte de uten dekk.
Ah, sorry, oppfatta ikke at disse hadde nye dekk. Mine hadde utslitte dekk, så solgte de uten dekk.
Det går fint:) er bare 3 av di som er nye:)
Ligger no her fortsatt : )
mulighet for å sende?
helst ikke men det kommer ann på prisen:) Kan muligens skaffe frakt med fly...
Har åsså ett sett med 740 turbofelger liggende.. men eg tror di er 16".. 4 nesten nye dekk.
740 turbo felger er nokk bare en tomme større en 240 sine altså 15" :p
740 turbo felger er nokk bare en tomme større en 240 sine altså 15" :p
Begge er 15", 240 turbo kopien er 14".
Begge er 15", 240 turbo kopien er 14".
Skal sjekke,men eg mener virkeligt det står 16" på dekkene ivertfall...
bilder av 740 felgene? og hvor mye er budet komt oppi på Virgo-felgene?
Skal sjekke,men eg mener virkeligt det står 16" på dekkene ivertfall...
90 modell turbofelgen er 16" ja, den som står på 940 turbo, den som heiter Hydra.
er jo enda en så kalt turbo felg til 940 som ligner på hydra, men som er litt rundere i formen det satt sånne felger på 96 modellen til en kamerat når han kjøpte den og nå har jeg dem på 740en min :p ligger bilder av dem under brukernes biler :p
volvoRsport
13/05/10, 17:26
er jo enda en så kalt turbo felg til 940 som ligner på hydra, men som er litt rundere i formen det satt sånne felger på 96 modellen til en kamerat når han kjøpte den og nå har jeg dem på 740en min :p ligger bilder av dem under brukernes biler :p
Hvis det er "Auriga" du mener så er ikke dette noen "turbofelg".
90 modell turbofelgen er 16" ja, den som står på 940 turbo, den som heiter Hydra.
Beklager.. eg som har sett feil.. har så masse felger å drit liggende, så eg så på 940 turbofelgene i stedenfor 740 felgene..
Skal slenge ut ett bilde..
Å virgo felgene er det bare til å gi bud på..men går ikke for under 1500kr...
Instruktionsbok
13/05/10, 23:39
Frister, pene felger du har der :) Peiling på frakt med fly til Sola f.eks?
Frister, pene felger du har der :) Peiling på frakt med fly til Sola f.eks?
Kan sjekke eg:)
Instruktionsbok
19/05/10, 19:24
Frister virkelig å handle, men er litt langt opp, har også 3 sett til 240'n allerede. Må se det litt ann. Fikk du sjekka frakt forresten? :)
Frister virkelig å handle, men er litt langt opp, har også 3 sett til 240'n allerede. Må se det litt ann. Fikk du sjekka frakt forresten? :)
Heisann:) Har ikke hatt tid å sjekke enda.. Skal prøve å få det gjort snarest:)
Bump:)
Fikk ikke ordnet noe frakt...
Kan selges med og uten dekk!!
Instruktionsbok
01/08/10, 13:05
Kan selges med og uten dekk!!
Hur mye uten dekk? :)
Hur mye uten dekk? :)
1000,-kr
1000,- med dekk. kan komme til bergen og hente dei :)
1000,- med dekk. kan komme til bergen og hente dei :)
1200,-med dekk.. kan møte deg i byen om du vil...så slipper du å kjøre til sotra..:P
1200,-med dekk.. kan møte deg i byen om du vil...så slipper du å kjøre til sotra..:P
Har sendt deg ein PM :)
Skal kanskje til bergen en tur snart. Burde klare å få plass til dem da, kan du hente dem i stavanger. hehe så ikkje at de var solgt. :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.