PDA

Vis full versjon : Biltreff-kalender



larsa-std
11/03/10, 00:52
Ser det finnes en kalender implementert her allerede. Hva med å endre informasjonen den gir, eller innføre en ny kalenderfunksjon? Når jeg er inne på siden her er jeg mer interessert i når de forskjellige treffene går av stabelen enn jeg er av når forumbrukerne har bursdag.. :P

Gjerne en viss kvalitetssikring på de treffene som legges inn i kalenderen også, slik at det ikke kan legges ut hva som helst.

Anders-
11/03/10, 13:02
God ide, dette skal jeg ta en titt på.

larsa-std
12/03/10, 21:08
Høres bra ut, så kan man evnt få begynt å planlegge litt også.. :)

Swissman
12/03/10, 21:26
Fint om VCCN har kontrollen på treff. Slik at dem som ønsker å organisere lokale treff sjekker om ikke VCCN er i gang med noe på samme dato eller samme sted. :)

THolandsli
12/03/10, 22:39
Noen av treffene var allerede lagt inn i kalenderen med alle bursdagene. Veldig uoversiktlig.

Men nå har jeg opprettet en egen Treffkalender og lagt inn alle treffene som er omtalt under Treff/Happenings.

Har og endret teksten i navigasjonsvinduet fra Kalender til Treffkalender for at det skal bli mer synlig.

Alle brukere kan legge inn begivenheter i kalenderen, men postene må godkjennes av moderator før de kommer fram i kalenderen.
Om du ikke ønsker å legge det inn selv, er det bare å sende en mail til post@vccn.no.

henrik940
13/03/10, 09:50
NAIS THolandsli!

larsa-std
13/03/10, 19:42
Flotte greier!!! :) Tusen takk!!