PDA

Vis full versjon : 740 turbo



kennet
10/08/11, 01:28
hei

lurer litt på en ting
har en 230ft motor med motronic som kommer fra ET motor som alt skal være orginalt på uten om turbon, satt på en større en av type wt3t4. lurer på hvor mye hester jeg kan få ut av det før det blir bensinkutt å før motorn går for magert?

for å få mer hester, hva slags chipp er det jeg burde skaffe å hvor får man tak i det?

Minge89
11/08/11, 04:07
Turbotrimming.no, hør litt med han:)
Veldig trevlig type:)

gull pilen
12/08/11, 11:03
hei

lurer litt på en ting
har en 230ft motor med motronic som kommer fra ET motor som alt skal være orginalt på uten om turbon, satt på en større en av type wt3t4. lurer på hvor mye hester jeg kan få ut av det før det blir bensinkutt å før motorn går for magert?

for å få mer hester, hva slags chipp er det jeg burde skaffe å hvor får man tak i det?

kan kjøre 0,6-07 bar uten at det går for magert.. chipper du den i tilleg og 3toms eksos kan du lade rett over 1 bar mest sansynlig...

kennet
15/08/11, 08:06
ok, jeg kjører med 3" eksos hele veien

gull pilen
16/08/11, 07:11
har litt å si hvilken modell motoren er og.. i 1989 kom de med de tykke rådene og i modell år 93 kom de med underspyling så har du en 93 mod motor er det gode ting... motronic innsprutet er heller ikke noe serlig å holde på med..

kennet
18/08/11, 14:29
nå er jeg ganske så ferdig med å koble opp ledningsnette mitt, har hatt en del timer med det, fikk kobla opp bensinrele i går, det kommer strøm inn å rele klikker da jeg vrir om tenninga men kommer ikke strøm ut til pumpene. noen som vet hva som gjør det?