Vis full versjon : Biltema felger på 240
C.Andersen
07/08/11, 22:54
Hei!
Jeg fant inners på lageret (Jobber på Biltema) en samling med gamle felger som Biltema solgte for en del år siden, sluttet i 2007 hvis jeg husker riktig. Snakket med sjefen, og han sa jeg kunne få et sett hvis de passa, så da er jo spm innlysende..
Passer de på en 240? Noen som har erfaringer?:) Jeg gidder ikke betale store summene, så tenkte dette var en god mulighet til å skaffe seg greie felger :)
PekaillVolvo
07/08/11, 23:04
Om de har rette antall hull, omkrets og ellers størrelse, så må de vel passe...? Eller var det ikke det du spurte etter? :)
C.Andersen
07/08/11, 23:10
Jeg vet det er riktig antall hull, men det var innpresset jeg var ute etter! Om noen her hadde hørt eller vært borti det :) Vet det var av samme fabrikat som lagde felger til volvo en gang i tida, ene på jobben sa det, men vet aldri, så derfor tenkte jeg å høre her;)
synes å huske at de hadde mange forskjellige felger, så det er vanskelig å si om de passer, men det er jo ikke værre enn å ta med deg en ut å prøve etter jobb?
C.Andersen
07/08/11, 23:18
Har tenkt på det, men er ikke bare bare skal du se :) Er fortsatt 1mnd til jeg får lappen, så freser rundt på en lett-mc for øyeblikket, dermed er det litt vanskelig å få med seg et par felger hjem fra jobb, haha. Et annet punkt er at bilen står på gården våres, og ikke hjemme der jeg bor! Så er et lite prosjekt i seg selv. Derfor håper jeg på at noen har prøvd her :)
og ja, er 4 forskjellige typer
Larsgunnar
07/08/11, 23:51
Sikker på at boltsirkelen er riktig?
Mål bredden på felgen, og finn ut hvor langt senteret ligger fra midten av felgen.
Får nok ikke helt nøyaktige mål, men da har du et cirkamål å gå ut ifra. :)
C.Andersen
08/08/11, 19:49
Ja, får jo prøve. Kan jo prøve å få de med meg hjem på en eller annen måte
christoffera
08/08/11, 21:27
Kjøp og se om den passer. Gjør den ikke det leverer du den tilbake... Biltema er genialt ;)
Om du kan få et sett, ta det nå bare med deg :-P Innpress bør helst være 23 eller lavere, men du kan bruke høyere m. spacers også.
Om du ikke kan bruke de, selg de på finn :P
C.Andersen
08/08/11, 22:38
Så sant, så sant olavxx, men liker ikke å snylte på sjefen!;)
om du har en gammel tema katalog står det der. innpress på volvo felga standard er 25 eller 20 av og til lavere om det er andre typer felger.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.