PDA

Vis full versjon : Styling motorrom :)



s60turbo
06/08/11, 16:42
Hallo der :)

For et par uker siden ble jeg en heldig eier av en volvo s60 :) har drevet og dullet og pusset litt på den i det siste, monterte åpent sportsluftfilter idag, og ble hektet på noe mer "styling" i motorrommet :) har blant annet sett flere steder at de har blå silikon slanger, tenker dette hadde tatt seg bra ut :) trer man dem uten på de eksisterende slangene ? :P eller erstatter man dem ? så de hadde mange forskjellige størrelser på thorsov bil, er det bare å finne ret dimenson og tre dem uten på elektriske ledinger og det du finner eller ? :P. noen andre ideer til noe å fiffe opp med ? :) tar imot tips og triks med takk!

har som sagt bare hatt bilen et par uker, så er mulig noen spørsmål er mindre glup enn andre :)

Mvh Espen Skage :)

KennethV8
10/08/11, 13:54
Man erstatter de originale slangene. Men de er ganske dyr de blåe. Personlig er jeg ikke fan av slike, men det er din bil så kos deg hehe

Ola Moen
10/08/11, 15:47
Om jeg ikke misforsto deg, så fant jeg litt her.

http://cgi.ebay.com/Samco-Silicone-Blue-Turbo-Hose-Kit-Volvo-S60-2-0-00-/200571716780?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eb30184ac

s60turbo
11/08/11, 18:55
helt topp :) takker :)