PDA

Vis full versjon : B230FB drar ikkje skikkelig/lugger. Forslag?



Deluxio
02/08/11, 17:41
Hei!
Skal prøve å forklare problemet så godt så mulig, and it goes like this:
Har i det siste merka at bilen min har fuska litt når den er kald, at den ikkje drar skikkelig ved kald motor, men har gått over når bilen blir varm. I går starta eg bilen, var litt under "normal" kjøretemperatur. Starta i 1.gir, opp til 20-30 km/t og heiv den i 2.gir. Slapp clutchen og ga gass, men ingen respons fra motor, drog ikkje i det heile tatt, måtte berre sleppe gassen og prøve forsiktig på nytt. Kom meg heim, og stoppa bilen ei stund. Gjekk ut for å testa bilen igjen for å sjå om da berre va eingongstilfelle. Heiv i 1. gir og ga gass, synst den var litt tregere enn vanlig men ingen kjempefusk. Heiv deretter i 2.gir og ga gass, drog ok opp til 60km/t og låg der og lugga, øka ikkje farten sjølv med full gass. Girte i 3. gir og ga gass. Stoppa på 3500rpm/80kmt, og låg der og lugga sjølv om eg hadde full gass. Slapp gassen, og det virka som "motstanden" slutta. Drar nesten ikkje i heile tatt på 4. og 5. gir.

Kjøpte nye tennplugger og pluggledninger i dag, heilt lik som i går. Tok av fordelaren, såg den var litt skitten. Reingjorde, og pussa på polane og prøvde. Ingen forandring.

På lørdag som var måtte eg for første gang kjiddna ein del før bilen ville starta. Stoppa og starta motoren fleire gongar etterpå for å sjå om det var likt då, men starta som vanlig.

Bilen det gjelder er ein 94/95modell 940 med b230fb motor.

Noen som har noen forslag til ka som kan vera gale?

Takker for svar! :)

Espen-K
02/08/11, 18:02
Kan det virke som om den ikke får nok bensin, har du byttet bensinfilteret og sjekket att begge pumpene går og får strøm?

Deluxio
02/08/11, 18:10
Kan det virke som om den ikke får nok bensin, har du byttet bensinfilteret og sjekket att begge pumpene går og får strøm?

Hmm, har verken bytta bensinfilter eller at begge pumpena går. Kor finn eg bensinpumpena då? Synst det virker litt rart om de ikkje skulle gått siden bilen får bensin opptil 3-4000rpm, og då skulle vel bilen kunne økt lenger opp på registeret ved seint gassdrag? Stopper liksom heilt opp her, uansett om eg tråkker gassen heilt i bunn eller tar den seint opp

Deluxio
02/08/11, 19:16
Hatt ein liten testtur igjen, klarte å dra den over 3-4000rpm nå, men nå drar den dårligere fra lavt turtal :mad:

Espen-K
02/08/11, 19:20
du har en bensinpumpe under bilen ved førersetet og en i tanken, filteret sitter sammen med den under tanken.
Sjekk jordingen på tankarmaturet ditt, kan være den som tuller.
i tråden om min bil ser du hvordan den ser ut, jeg har byttet begge pumpene.