PDA

Vis full versjon : Hva trengs for å bygge om til femseter? (945)



whipl4sh
02/08/11, 14:44
Hei.
Har en 945 95 mod som nå skal bygges om fra varebil til femseter. Har skaffet meg bakseter, seler og nye gulvplater til bagasjerommet. Hva annet av deler trengs?:)

Så over til papirarbeidet... Hvilke papirer/godkjenninger trenger jeg, og hvordan får jeg dette godkjent?:D


-Ola

gull pilen
02/08/11, 14:54
søk hos biltilsynet så får du svar på hva som må gjøres..

volvoRsport
02/08/11, 14:59
Festene i framkant av sitteputene må du ha i tillegg til det du nevner, og dekslene oppe ved taket hvis du ikke vil ha de med hull i.
Får å godkjenne den er det bare å bestille time og vise den, trenger ingen papirer, dokumentasjon etc.

whipl4sh
02/08/11, 15:02
Festene i framkant av sitteputene må du ha i tillegg til det du nevner, og dekslene oppe ved taket hvis du ikke vil ha de med hull i.
Får å godkjenne den er det bare å bestille time og vise den, trenger ingen papirer, dokumentasjon etc.

Takk:D

HansM
02/08/11, 17:41
Festene i framkant av sitteputene må du ha i tillegg til det du nevner, og dekslene oppe ved taket hvis du ikke vil ha de med hull i.
Får å godkjenne den er det bare å bestille time og vise den, trenger ingen papirer, dokumentasjon etc.

Er også to låsefjærer på hver side. Der ryggen sitter fast i bunn.
Det er også en bøyle som belte i mitdten skal festes i. Er ei fjær som kommer ut i bunn av seteryggen. Også kommer noen bolter og muttere man må ha. Noe kan gjenbrukes fra varebil-gitter/gulv.

volvoRsport
02/08/11, 18:59
Er også to låsefjærer på hver side. Der ryggen sitter fast i bunn.
Det er også en bøyle som belte i mitdten skal festes i. Er ei fjær som kommer ut i bunn av seteryggen. Også kommer noen bolter og muttere man må ha. Noe kan gjenbrukes fra varebil-gitter/gulv.

Stemmer nok det, er noen år siden jeg bygde om min nå.