PDA

Vis full versjon : Rudskogen 2012 har dere bestilt??



Marius
02/08/11, 08:47
og hva med f,eks 2 banedager. tidlig i mai og sent i august/september f.eks

gaupe
02/08/11, 09:03
og hva med f,eks 2 banedager. tidlig i mai og sent i august/september f.eks

Vi har ikkje bestilt nei, men reknar med at det er ein plass i kalenderen for oss neste år også.

Om interessa er der, skal vi alltids klare å avvikle to dagar. Er litt risiko og økonomi involvert i dette også.

Christian
02/08/11, 09:07
Er lett med på den. :D
Burde være to treff i året..

Marius
02/08/11, 09:17
jeg mener vi burda ha 2treff. det er såpass mange rundtom som er interisert i å få kjørt så tror ikke det er noe problem økonomisk.
bare varsle i god tid og ta forhåndspåmelding/betaling så er vi vel på god vei?

regner med rudskogen blir fort booket så er kanskje greit å se på dette allerede nå?

gaupe
02/08/11, 09:19
jeg mener vi burda ha 2treff. det er såpass mange rundtom som er interisert i å få kjørt så tror ikke det er noe problem økonomisk.
bare varsle i god tid og ta forhåndspåmelding/betaling så er vi vel på god vei?

regner med rudskogen blir fort booket så er kanskje greit å se på dette allerede nå?


Hadde vi fått med oss litt fleire svenskar, så hadde jo økonomien vore det minste problem. Bør jo klare å ha minst dobbelt opp av det vi hadde no sist, på bana.

Marius
02/08/11, 09:26
Hadde vi fått med oss litt fleire svenskar, så hadde jo økonomien vore det minste problem. Bør jo klare å ha minst dobbelt opp av det vi hadde no sist, på bana.

ja antallet var jo ikke noe å skryte av i år, men tror været ødela mye da.
se tilbake i 2010 da, hvor mange var ikke med å kjørte da? 100+??

gaupe
02/08/11, 09:50
ja antallet var jo ikke noe å skryte av i år, men tror været ødela mye da.
se tilbake i 2010 da, hvor mange var ikke med å kjørte da? 100+??

Var vel nesten mindre då, gjekk såvidt i pluss då.

Daniel V
02/08/11, 10:49
Det som er problemet med å planlegge to dager sånn, er at folk her inne er livredde for å forhåndspåmelde seg. Det er vanskelig og riksikabelt å planlegge noe, når 80% av de som skal kjøre møter opp på selve dagen. Det gjør det fryktelig vanskelig å planlegge noe, når vi aldri vet om det kommer nok til at vi ikke går i minus...

Man trenger ikke å se lenger tilbake enn til 17. Juli i år. Var vel rundt 10 forhåndspåmeldte, resten bare møtte opp. Det er en risikabel buisness å bare "satse" på at folk møter opp på sånne arrangementer, som påfører klubben store utgifter. Det er lettere med vanlige utstillingstreff, for de koster ikke så mye å gjennomføre.

Thomas242
02/08/11, 13:04
Hva med kveldstreff midt i uka? Er vel billigere og leie fra 16.00 til 21.00. Evt så kan dere jo invitere andre bilklubber for å fylle opp vis ikke nok vccn-medlemmer forhåndsbetaler....

Christian
02/08/11, 13:06
Da er det jo stort sett bare østfoldinger som får kjøre, tar jo litt tid å komme seg ned dit for oss andre. :p

henrik940
02/08/11, 13:16
Og ihvertfall starta påmeldinga litt før enn en mnd :rolleyes:

Daruu
02/08/11, 13:19
Syntes nå det kunne vært ett treff på Vålerbana også jeg da men :)

a|ex
02/08/11, 14:14
Det som er problemet med å planlegge to dager sånn, er at folk her inne er livredde for å forhåndspåmelde seg. Det er vanskelig og riksikabelt å planlegge noe, når 80% av de som skal kjøre møter opp på selve dagen. Det gjør det fryktelig vanskelig å planlegge noe, når vi aldri vet om det kommer nok til at vi ikke går i minus...

Man trenger ikke å se lenger tilbake enn til 17. Juli i år. Var vel rundt 10 forhåndspåmeldte, resten bare møtte opp. Det er en risikabel buisness å bare "satse" på at folk møter opp på sånne arrangementer, som påfører klubben store utgifter. Det er lettere med vanlige utstillingstreff, for de koster ikke så mye å gjennomføre.

Får jo en grei pekepinn på antall deltagere på facebook-eventen da. Jeg joiner glatt to treff!

ThePlace
02/08/11, 16:00
Kan det være en idè å ha det på en lørdag?
Blir det lettere/værre for folk å ta turen da?

Ove B
02/08/11, 16:25
eller et 2 dagers treff?? hadde kansje kommet flere lengre vekkifra....?

Marius
02/08/11, 16:56
og en annen ting er kanskje å droppe ss rundene på gardemoen?
har det egentlig vært så stort oppmøte der?

242DL
02/08/11, 17:31
Syntes nå det kunne vært ett treff på Vålerbana også jeg da men :)

Er med på et treff på vålerbana jeg, selv om nye rudskogen bare var helt RÅ!

Thomas242
03/08/11, 10:27
Da er det jo stort sett bare østfoldinger som får kjøre, tar jo litt tid å komme seg ned dit for oss andre. :p

Jeg er medlem i en annen bilklubb med samme medlemsantall som vccn som har 4 kveldtreff i året på rudskogen midt i uka. Det er sjelden under 40 biler på disse treffene. Det er også stort sett folk ifra oslo.

Får man vite om det noen uker eller måneder før så er det lett å ta noen timer fri ifra jobbe for å dra.

gaupe
03/08/11, 10:46
Jeg er medlem i en annen bilklubb med samme medlemsantall som vccn som har 4 kveldtreff i året på rudskogen midt i uka. Det er sjelden under 40 biler på disse treffene. Det er også stort sett folk ifra oslo.

Den bilklubben er vel litt meir orientert rundt banekøyring då? Kva klubb er det?

gaupe
03/08/11, 10:47
og en annen ting er kanskje å droppe ss rundene på gardemoen?
har det egentlig vært så stort oppmøte der?

Oppmøtet har ikkje vore så bra som vi hadde håpa nei, vi må nesten vurdere om vi fortset med det.

Kostar jo oss ikkje all verda med eit slikt treff, kontra Rudskogen.

Daniel V
03/08/11, 13:49
Får jo en grei pekepinn på antall deltagere på facebook-eventen da. Jeg joiner glatt to treff!

Til en viss grad er det en pekepinn. Problemet er bare at når vi legger ut en event sånn, er det mange som tenker: "Åhh! Det vil jeg være med på! *Trykker på attending*" så nærmer dagen seg, og folk får andre ting de prioriterer, og glemmer å fjerne seg fra eventen, og/eller været ikke blir som forventet så folk holder seg hjemme.

For å ikke snakke om at det på en sånn type treff ikke gir noen pekepinn på antall kjørende, bare hvor mange som kommer. Hjelper lite om det er 1 000 mennesker der, hvis 10 stk kjører :p Glaningen er jo gratis :p

Men det er godt vi kan regne med deg da! :)

gull pilen
03/08/11, 14:29
ta noen få kroner i inngangspenger da vel... 50kr hode greier folk å stå i... da hjelper det hvis det kommer endel for å se på...;)

Bobo
03/08/11, 14:35
ta noen få kroner i inngangspenger da vel... 50kr hode greier folk å stå i... da hjelper det hvis det kommer endel for å se på...;)

der kom du før meg med det innspillet :P folk klarer en 100 lapp å får å se på, er sjøl vant til å betale det i inngang til forskjellig bilcross og rallycross løp jeg har vært tilskuer, å det er alltid værdt det :)

THolandsli
03/08/11, 14:39
Dersom vi skal ta inngangspenger skal Rudskogen ha sin del av det og. I tillegg krever det enda mer ressurser for å arrangere treffet.

940pearl
03/08/11, 15:15
syns vccn kunne hatt ett treff lengre nord også..

Wrasko
03/08/11, 20:25
syns vccn kunne hatt ett treff lengre nord også..

Dette har det vært snakk om før.. problemet er at de fleste admins/mods har base rett rundt Oslo.. Og det er og der de fleste fra forumet bor.. Var og snakk om att en eller annen klubb hadde gått 50 lapper i minus på ett treff på ACR.. Så risky..

Bobo
04/08/11, 01:29
Dersom vi skal ta inngangspenger skal Rudskogen ha sin del av det og. I tillegg krever det enda mer ressurser for å arrangere treffet.

ressurser = to personer, jeg kan væra en av dem!