PDA

Vis full versjon : Noen som har prøvd "undersete" basskasse i bagasjerom?



PyrionZ
02/08/11, 02:37
Har seg sånn at jeg kjøpte en "undersete" basskasse for å unngå å bruke bagasjeplass, og er ikke veldig avhengig av høy bass, bare den er der ved de riktige tonene. Men, det viste seg at denne ikke passa under setet, halvparten stakk ut bak setet.

Så, noen som har testa disse i bagasjerom? Er for seint å bytte den inn, da er det visst 20% returgebyr eller hva karen kalte det.
Er det helt på trynet å ta seg bryet å koble den opp i bagasjen, eller fungerer det greit der også?

Om det ikke er noen vits får jeg heller prøve å selge den, og bare kjøpe ei lita brukbar basskasse.

Daruu
02/08/11, 02:57
Er det i en v70 den skal sitte?
Isåfall skulle den fungere, om enn litt dårligere da. Om det er i sedan ville jeg ikke tatt bryet med å prøve engang...

todleif
02/08/11, 10:09
Du kan la halvparten være framfor framsetet. Er vel ingen som har beina so langt bak?

PyrionZ
03/08/11, 15:35
Ser så halvferdig ut når halvparten stikker ut på baksia av setet, så det er uaktuelt. Ser ut til at jeg bare får dra noen kabler fort og gæli baki der for å teste den. Om det funker så har jeg ihvertfall ikke brukt noe bagasjeplass!