Vis full versjon : Ettermontere vinge på v70
Hei!
Lurer på vinge til v70, ser bcb har til 2000. kan den koste noe mere på volvo da?
Eventuelt hvor mye "greier" er det og montere eventuelt?
Volvo-Christian
26/07/11, 22:05
Mener dem sa 4600,- til v70n ferdig grunna. 1000kr ekstra hvis man bestiller ferdig lakkert. Kan bare leveres i enkelte farger fikk jeg opplyst. Jeg personlig valgte ikke og montere den selv, da det må borres 5 hull, og jeg ikke ønska en skeiv spoiler :)
Oi.. Ja ja.. om det blir handel i morgen så blir det nok ikke vinge i år :( hehe
Takk for raskt svar :)
Ca 5000kr ferdig lakkert ja.
koster å være kar.
Når det gjelder montering er det umulig å gjøre feil.
det følger med et monteringskitt med plastmaler som skal legges der hvor hullene skal bores. har selv gjort dette, var gjort på ca 1 time.
hvis du ikke har en veeldig sjelden farge kan det lønne seg å kikke på blocket.se , tradera.se og bildelsbasen.se - der kan du finne en del brukt , kanskje ferdig lakkert til en hyggelig pris.
monteringskit fåes kjøpt løst hos en forhandler, koster ca 400kr.
Ja jeg som håpa bare innkjøp var dyrt hehe.. Skal reise og se på den i morgen :-)
Siden vi er i gang.. Er AWD systemet på 05 mod bra? er Manuell gir
Tips:
Handla vinge med desse her: http://stores.ebay.com/TransAtlanticMotors/Volvo-of-Stamford.html
Original grunnet vinge til under 1300 kr + frakt 450 kr, kjapt og greit - anbefalast! Ordna lakk sjølv.
Tips:
Handla vinge med desse her: http://stores.ebay.com/TransAtlanticMotors/Volvo-of-Stamford.html
Original grunnet vinge til under 1300 kr + frakt 450 kr, kjapt og greit - anbefalast! Ordna lakk sjølv.
Det står ikke noe på Ebay-siden om at dette er en original vinge...
Takk for mange bra innspill! Ente med at jeg bestillte på volvo i sverige.
Blir ca 4000 ferdig lakkert og med bremselys og ledninger osv til 05+mod.
Er Can bus system i 05+modellene også som gjør uoriginale mere ugunstige!?!
Jeg betalte vel rett over 3000kr for en orginal (ulakkert) vinge hos volvoforhandleren.
har lest många misförnöjd folk som har köpt uoriginal vinger , hade hålt meg på original
har lest många misförnöjd folk som har köpt uoriginal vinger , hade hålt meg på original
Støttes. Spør en som har prøvd, og feilet :
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=9505
Det står ikke noe på Ebay-siden om at dette er en original vinge...
Joda f.eks.: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-V70-XC70-Rear-Spoiler-OEM-2001-2007-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4394cc10afQQitemZ29025 9210415QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries#ht_500wt_1182
OEM - Original Equiptment Manufacturer.
Har akkurat montert ikke OEM spoiler på sambon's 02 V70. Den kjøpte jeg på Ebay til ca 1500,- ferdig lakkert. Den er limt fast med Tech7 og sitter som støpt. Hadde ikke lyst å borre i bilen:p Gjorde det samme på en tidligere V70 jeg hadde og måtte til med hammer/hoggjern for å få den av igjen da bakluka måtte byttes...
Har akkurat montert ikke OEM spoiler på sambon's 02 V70. Den kjøpte jeg på Ebay til ca 1500,- ferdig lakkert. Den er limt fast med Tech7 og sitter som støpt. Hadde ikke lyst å borre i bilen:p Gjorde det samme på en tidligere V70 jeg hadde og måtte til med hammer/hoggjern for å få den av igjen da bakluka måtte byttes...
Det er en grunn til at spoiler på bakluke skal festes med skruer og dobbelsidig tape: trafikksikkerhet. Dersom vingen av en eller annen grunn løsner i fart i trafikken så blir spoileren en livsfarlig gjenstand for andre trafikanter.
Er jo ingen fare i å bore i bakluka, da der du borer er på utsiden av listen ;)
1500 ferdig lakka? OEM??? Har bestillt fra volvo i strømstad nå og der kom den på 4500 ferdig lakka...
Bestilte ferdig lakket og levert vinge på ebay for 3 uker siden for 1500,- totalt!
Fikk den idag, kjempe lakkjobb og passform! Anbefales!
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.