PDA

Vis full versjon : SC-xxx i 960

Lars'ern
25/07/11, 23:23
Jeg har en org 1-din spiller i min -95 965 som cd-spiller delen har kveldet i, fant 2 20kroninger og 1 5er inne i den etter forrige eier :mad:

Har nå funnet ut at jeg vil sette inn en org 2din spiller. Planen var egentlig å bare få inn en cdspiller. Så ble det til å få inn en org 2din cdspiller. Nå driver jeg å vurdere å gjøre det skikkelig, å sette inn en SC-901. Eller skal jeg bare sette inn en SC-816. Er det værdt de ekstra kronene å sette inn S-901 kontra en SC-816?? Kommer til å skifte høytalerene i dørene etterhvert også. Jeg er ikke ute etter topplyd eller donkdonk, men etter grei/bra lyd.

Og til slutt, noen som var vært borti en SC-901 som ikke leser cd'r? Er det billig å bytte laserhode?

Lars'ern
18/08/11, 21:48
Da har jeg fått tak i en veldig billig SC-901 med forsterker og kabel :D Men er det noen som vet delenummer på festeramma til 2din-spillerene til Volvo? Og om jeg evt trenger noen ekstra festebrakketter?

Har kikket litt i Vadis, men har ikke funnet noe ennå :) Bruker vist litt tid på å finne fram der, hehe

Lars'ern
08/09/11, 21:39
Da har jeg funnet ut at den bare er å stappe rett inn, og den virker bra også :)