PDA

Vis full versjon : verdi på 740



Bjørnar740
08/03/10, 17:13
Hallo.

vurderer og selge min 740 Gl, men lurer på hvor mye jeg kan ta igjen for den?
den er eugodkjent frem til juni 2010, men jeg tenkte å godkjenne den nå før evt salg. panser er stygt og vil enten byttes/ pusses og lakkeres. er inkl årsavgift. nye hakkapelita dekk i fjor. ikke sommerdekk, men har noen felger som kan medfølges. innteriøret er helt og greit foruten førersete som er litt slitt. kvitteringer på alt som er byttet/bli byttet vill følge med.

Info:
86mod 740 Gl
B230A
ca 315000km
lite rust, litt overflate som kommer til å bli fikset før salg
elvinduer forran. ettermonter.
hvite blinklys forran og på skjermer
turbogrill
snowcap
2 stk tusenmetere
Biltema spredere

Stereo:
kenwood mp3 spiller m/ fjernkontroll
orginalt i dørene forran,
6 1/2" på hatthylla, usikker på merke
1 stk 12" pioneer sub. ca 1 år gammel
1 stk A/D/S p700.1 monoblokk. ca 1 år gammel

Eneste bilde jeg har. nye kommer
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/01/1744.jpg

jonass
08/03/10, 17:14
Hadde ikke gidd mer enn 8-10k for den jeg personlig.
Men da skulle den vært bra også

JørnM_940
08/03/10, 17:23
Tipper du får mellom 8-12 en plass jeg også.. Varierer litt etter hvor heldig man er. Da det er 86-mod er det ikke galv. karroseri, noe som gjør den mye mer utsatt for rust. Så er det forgassermotor, noe om også vil trekke ned kontra innsprøytning (var vel bare E man fikk i 86?). Nå er jeg ikke så inne på stereo, så hvor mye det trekker opp i dette tilfellet skal jeg ikke uttale meg om.

Lykke til med salget:)

Bjørnar740
08/03/10, 17:29
Tipper du får mellom 8-12 en plass jeg også.. Varierer litt etter hvor heldig man er. Da det er 86-mod er det ikke galv. karroseri, noe som gjør den mye mer utsatt for rust. Så er det forgassermotor, noe om også vil trekke ned kontra innsprøytning (var vel bare E man fikk i 86?). Nå er jeg ikke så inne på stereo, så hvor mye det trekker opp i dette tilfellet skal jeg ikke uttale meg om.

Lykke til med salget:)

ok. var rundt den prisen jeg håpet på. er ikke sikkert det annlegget trekker noe opp egentlig.