Vis full versjon : [LØST]Motorhavari på Saltfjellet. Hjelp!
Saltfjellet med tung henger ble for tungt for min B230A. Rådebank! Står omtrent på polarsirkelen, nærmere bestemt på kommunegrensa til Rana. Har noen mulighet til å hjelpe meg med byttemotor, transport av bil og/eller henger skal de få godt betalt, både i takknemlighet og økonomisk. Ta kontakt på 92036420! Edit: VCCN avd Rognan stiller opp og hjelper til!
Saltfjellet med tung henger ble for tungt for min B230A. Rådebank! Står omtrent på polarsirkelen, nærmere bestemt på kommunegrensa til Rana. Har noen mulighet til å hjelpe meg med byttemotor, transport av bil og/eller henger skal de få godt betalt, både i takknemlighet og økonomisk. Ta kontakt på 92036420!
hvis rådebanken ikke er for ille så kan du prøve med en liter eller 2 med girolje! 80w90 tar kneken på det meste av rådebank! men ingen garanti for hvor lenge det holder såklart
Hvis du får tak i det såklart
Ivar Hestø
23/07/11, 04:46
Du harr min dypeste sympati. Har selv stått der med havari på bakslingen på e. Amazon jeg skulle frakte fra fauske til trondheim for en kompis.....
Takk for sympatien. Tips om folk som kan hjelpe / forslag til løsning hadde vært enda bedre.. Hengeren skal helst til Salangen, evt tilbake til Trondheim. Bilen er det mindre farlig med, men hadde vært kjekt å få fiksa den ila ei ukes tid, evt fått den frakta sørover.
Tømte på det jeg hadde liggende av olje i bilen (ca 2 liter). Den starter og går ganske jevnt, oljelampa slukker, men det banker skikkelig. Får vel Viking til å taue meg til nærmeste sivilisasjon.
har hørt med min far nå om han kan hjelpe.han bor i fauske.han har elefantjekk, men ingen motor da...;)
Veldig bra! Sånt varmer.. Skal prøve å få tak i motor. Er på Rognan
Jan-Einar Jenssen
23/07/11, 08:36
kimove, spørck og masterv her på forumet holder til på rognan :) mulig dem kan hjelpe med motor :)
Han fikk motor fra meg, og vi skrudde den i på to dager. Han dro videre til Salangen igår ettermiddag =)
Jan-Einar Jenssen
25/07/11, 15:37
flott at dette løste seg :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.