PDA

Vis full versjon : [LØST]Motorhavari på Saltfjellet. Hjelp!



Loff
23/07/11, 04:35
Saltfjellet med tung henger ble for tungt for min B230A. Rådebank! Står omtrent på polarsirkelen, nærmere bestemt på kommunegrensa til Rana. Har noen mulighet til å hjelpe meg med byttemotor, transport av bil og/eller henger skal de få godt betalt, både i takknemlighet og økonomisk. Ta kontakt på 92036420! Edit: VCCN avd Rognan stiller opp og hjelper til!

volvo242
23/07/11, 04:42
Saltfjellet med tung henger ble for tungt for min B230A. Rådebank! Står omtrent på polarsirkelen, nærmere bestemt på kommunegrensa til Rana. Har noen mulighet til å hjelpe meg med byttemotor, transport av bil og/eller henger skal de få godt betalt, både i takknemlighet og økonomisk. Ta kontakt på 92036420!

hvis rådebanken ikke er for ille så kan du prøve med en liter eller 2 med girolje! 80w90 tar kneken på det meste av rådebank! men ingen garanti for hvor lenge det holder såklart

Hvis du får tak i det såklart

Ivar Hestø
23/07/11, 04:46
Du harr min dypeste sympati. Har selv stått der med havari på bakslingen på e. Amazon jeg skulle frakte fra fauske til trondheim for en kompis.....

Loff
23/07/11, 05:07
Takk for sympatien. Tips om folk som kan hjelpe / forslag til løsning hadde vært enda bedre.. Hengeren skal helst til Salangen, evt tilbake til Trondheim. Bilen er det mindre farlig med, men hadde vært kjekt å få fiksa den ila ei ukes tid, evt fått den frakta sørover.

Loff
23/07/11, 06:27
Tømte på det jeg hadde liggende av olje i bilen (ca 2 liter). Den starter og går ganske jevnt, oljelampa slukker, men det banker skikkelig. Får vel Viking til å taue meg til nærmeste sivilisasjon.

mamolv
23/07/11, 08:06
har hørt med min far nå om han kan hjelpe.han bor i fauske.han har elefantjekk, men ingen motor da...;)

Loff
23/07/11, 08:34
Veldig bra! Sånt varmer.. Skal prøve å få tak i motor. Er på Rognan

Jan-Einar Jenssen
23/07/11, 08:36
kimove, spørck og masterv her på forumet holder til på rognan :) mulig dem kan hjelpe med motor :)

Nifco
25/07/11, 15:00
Han fikk motor fra meg, og vi skrudde den i på to dager. Han dro videre til Salangen igår ettermiddag =)

Jan-Einar Jenssen
25/07/11, 15:37
flott at dette løste seg :)