PDA

Vis full versjon : Gul kontakt under sigarettennerlokk, 850



hammerpaal
21/07/11, 21:18
Er det gule kontaktuttaket under sigarettennerlokket til bruk for ekstrautstyr eller noe sånt?
Fant en løs kabel med grå kontakt som var festet på førersiden i midtkonsollen, under, bak ved girspaken. (ikke kontakten til setevarmerbryter)

Har de noe til felles? :confused:

mrstfu
21/07/11, 21:28
kan være til lys i bokstavene ved siden av en automatgirspak, om du ikke har dette. regner med det er en topolt liten sak du snakker om?

hammerpaal
21/07/11, 21:54
kan være til lys i bokstavene ved siden av en automatgirspak, om du ikke har dette. regner med det er en topolt liten sak du snakker om?

Aha! Jeg har manuell girkasse, men du sikter kanskje til den "Økonomi, sports- og vintermodus"-knappen som er på automatkasse? ;)

Kan hende det gule kontaktuttaket er til noe annet da.

mrstfu
22/07/11, 22:40
Ja, jeg har akkurat samme kontakta på min manuelle, uten at jeg finner ut hvor den skal. Er nok til noe sånt noe...

Du kan jo måle på den, se om du har konstant 12v... isåfall kan den jo brukes til noe annet:D

Slettmyr
23/07/11, 13:13
Om det er den gule kontakten som er på høyresiden av 2 store så er det til ledningsnettet til setevarmerknappene til baksetene :)

Den grå er nok til kjøreprogram bryteren til automaten..

hammerpaal
23/07/11, 16:56
Blir baksetene oppvarmet hvis jeg legger opp kabel og brytere, eller må jeg skifte ut baksetet til et som hadde oppvarming?

Morgis
23/07/11, 17:18
stemmer. Det er til baksetevarme. Står også en ledig sokkel til releet under rattstammen. Du kan legge inn varmeelementer i setene. Litt jobb men har gjort det selv.

hammerpaal
23/07/11, 17:24
På sikt regner jeg med å få varme i baksetene. :)