PDA

Vis full versjon : Tåkebaklys



Nazira2
21/07/11, 15:55
Hvordan får jeg lys i begge tåkebaklyktene på min xc60, det er ferdig tilkopplet med pære og alt, men ikke lys ?:confused:

cortinaterje
21/07/11, 19:36
Hvordan får jeg lys i begge tåkebaklyktene på min xc60, det er ferdig tilkopplet med pære og alt, men ikke lys ?:confused:

Lys i begge? Hva skal du med det?

Ikke tenk tanken en gang.
Jeg har vurdert å ta ut pæra i det ene lyset som er, så jeg er sikker på at ikke jeg blender eller irriterer noen bak.

hehe. hett tema dette :mad:

Nazira2
21/07/11, 20:20
Lyset er jo ikke brukende til annet en pynt så med svake perer blir det så vakkert så, og iriterer ingen

cortinaterje
21/07/11, 20:35
Kan være ledningene på høyreside er tiltenkt brukt på RHd biler. Du får prøve å flytte rattet og se om det endrer seg der bak.

Nazira2
22/07/11, 09:08
Ingen virkning i å flytte rattet

svima
22/07/11, 09:20
Regner med at det sitter pæreholder der. I så fall er enkleste måten du kan gjøre det på er å trekke en kabel fra venstre side og jumpe deg inn på kabelen på høyre side.

Nazira2
24/07/11, 15:45
Pære ledninger og hele greia, Skal høre om det er bare en programmvare justering som skal til.

Vatnehol
02/08/11, 22:51
i norge er loven slik at man skal ha kunn ett tåkelys bak. mange har sokkelen på andre siden og pga det er billigere å produsere lyktene slik for plasser som f.eks england og japan

svima
04/08/11, 14:36
Mente å huske at det kun var påbudt med ett tåkelys men ingen relger mot å ha på begge sider.

ragge1
04/08/11, 15:36
Lys i begge? Hva skal du med det?

Ikke tenk tanken en gang.
Jeg har vurdert å ta ut pæra i det ene lyset som er, så jeg er sikker på at ikke jeg blender eller irriterer noen bak.

hehe. hett tema dette :mad:
+1 veldigt irriterande med folk som kör bilen med tåkebaklys på og ingen tåke