Vis full versjon : Tåkebaklys
Hvordan får jeg lys i begge tåkebaklyktene på min xc60, det er ferdig tilkopplet med pære og alt, men ikke lys ?:confused:
cortinaterje
21/07/11, 19:36
Hvordan får jeg lys i begge tåkebaklyktene på min xc60, det er ferdig tilkopplet med pære og alt, men ikke lys ?:confused:
Lys i begge? Hva skal du med det?
Ikke tenk tanken en gang.
Jeg har vurdert å ta ut pæra i det ene lyset som er, så jeg er sikker på at ikke jeg blender eller irriterer noen bak.
hehe. hett tema dette :mad:
Lyset er jo ikke brukende til annet en pynt så med svake perer blir det så vakkert så, og iriterer ingen
cortinaterje
21/07/11, 20:35
Kan være ledningene på høyreside er tiltenkt brukt på RHd biler. Du får prøve å flytte rattet og se om det endrer seg der bak.
Ingen virkning i å flytte rattet
Regner med at det sitter pæreholder der. I så fall er enkleste måten du kan gjøre det på er å trekke en kabel fra venstre side og jumpe deg inn på kabelen på høyre side.
Pære ledninger og hele greia, Skal høre om det er bare en programmvare justering som skal til.
i norge er loven slik at man skal ha kunn ett tåkelys bak. mange har sokkelen på andre siden og pga det er billigere å produsere lyktene slik for plasser som f.eks england og japan
Mente å huske at det kun var påbudt med ett tåkelys men ingen relger mot å ha på begge sider.
Lys i begge? Hva skal du med det?
Ikke tenk tanken en gang.
Jeg har vurdert å ta ut pæra i det ene lyset som er, så jeg er sikker på at ikke jeg blender eller irriterer noen bak.
hehe. hett tema dette :mad:
+1 veldigt irriterande med folk som kör bilen med tåkebaklys på og ingen tåke
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.