PDA

Vis full versjon : Grasrotandel



Even
08/03/10, 11:26
Har styret undersøk mulighetene for og mota grasrotandel.
Kunne blitt et anseelig beløp med så mange "medlemmer" som vi er. Greit og få med i treffkassa det.

Veronica
08/03/10, 11:39
Det må du forklare litt nærmere. Klart vi vil ha penger, så hvor skal de hentes?

Mr. Crepsley
08/03/10, 11:45
Norsk tipping har et system der x antall % av det folket bruker på tipping går til klubber og organisasjoner. F.eks fotball lag etc. Dette heter Grasrotandelen.

THolandsli
08/03/10, 12:02
Vi har tittet litt på det med Grasrotandelen, men det ser ikke ut som vi klarer å oppfylle kriteriene som er satt for å være grasrotmottaker.

locked
10/03/10, 17:53
Vi har tittet litt på det med Grasrotandelen, men det ser ikke ut som vi klarer å oppfylle kriteriene som er satt for å være grasrotmottaker.
Det bør ikke vere noe problem, har sett både bortettslag og velforeninger for byggefelt motta grasrotandeler...

THolandsli
10/03/10, 18:01
En av kravene er at foreningen drives på lokalt nivå. Noe som innebærer regionalnivå eller lavere. Vi er en nasjonal klubb, derfor går det ikke.

Even
11/03/10, 13:46
En av kravene er at foreningen drives på lokalt nivå. Noe som innebærer regionalnivå eller lavere. Vi er en nasjonal klubb, derfor går det ikke.

Da lager vi avdeling nedre romerike med samme kontonr som vccn:cool:

gaupe
11/03/10, 13:46
Da lager vi avdeling nedre romerike med samme kontonr som vccn:cool:

Nedre? Får vel halde oss til berre Romerike vel? ;)

Even
11/03/10, 17:38
Nedre? Får vel halde oss til berre Romerike vel? ;)

Ok da, VCCN avd. Romerike

Even
25/02/11, 14:57
Vil få lit liv i denne igjen. Ser at Norsk Volvo PV Klubb er registrert som motaker av grasrotandel, så det betyr vel at det er håp for oss og?

gaupe
25/02/11, 15:09
Vil få lit liv i denne igjen. Ser at Norsk Volvo PV Klubb er registrert som motaker av grasrotandel, så det betyr vel at det er håp for oss og?

Det burde det absolutt vere, dei har kanskje registrert lokallag? Mange av dei folka der held til på Romerike.

boman
26/02/11, 17:34
Jeg bytter min grasrotandel til VCCN umiddelbart om det lar seg gjøre ;)

Kjetil Krømcke
26/02/11, 19:41
Jeg bytter min grasrotandel til VCCN umiddelbart om det lar seg gjøre ;)

Samme her, eller jeg legger til da, for jeg har ingen der enda:)

242
27/02/11, 10:14
En av kravene er at foreningen drives på lokalt nivå. Noe som innebærer regionalnivå eller lavere. Vi er en nasjonal klubb, derfor går det ikke.


Får dele opp klubben i regioner da hehe. Men ser at dette kan bli meget problematiskt.

cossykiller
28/02/11, 11:21
eller bare lage en avdeling for og ha en avdeling, mener at vi er ikke så store at og dele seg opp i små regioner vil være nok, du må tenke på at du skal ha et styre i hver region også da... men på sikt så kanskje, men lage en romerike avd slik at vi får spytta inn noen penger hadde neimen ikke vært dumt :)

kermitt
28/02/11, 13:18
kan da vel ha en avdeling i navnet bare for å få inn noen kroner?

cossykiller
28/02/11, 13:31
var det jeg også ville frem til, istedenfor en til hvert fylke, kan heller få til hvert fylke på sikt

apex_s2k
28/02/11, 17:29
Jeg sitter i styret i Club-Honda Norge, og vi lurte på akkurat det samme. Siden jeg jobber i Norsk Tipping, så vet jeg litt om dette også. Og vccn som landsklubb kan ikke registrere seg til å motta grasrotandel.
Er riktig som det er nevnt ovenfor, at dette kan gjøres bare på regionalt nivå eller lavere. Dessverre.

Kjetil Krømcke
28/02/11, 17:53
Da er det vel bare å registrere en adresse det hvor noen i styret holder til, og som eventuelt har ansvaret for salg delen, altså skiltplater, klistremerker osv.

apex_s2k
28/02/11, 19:09
Det er nok ikke bare så enkelt. Var det så enkelt, så hadde mange flere gjort det. Bare å lese det som ligger ute på www.norsk-tipping.no om grasrotandelen.

Lightyear
05/03/11, 22:58
ok da, vccn avd. Romerike

VCCR? :D Kan se for meg en fin logo allerede... hehe! Men det er vel desverre ikke så lett.

A

Nilsebu
07/03/11, 17:21
avdeling haugesund present :) hvis det lar seg gjøre, så burde det ikke ha noe å si om det er flere avdelinger.

THolandsli
07/03/11, 18:01
Tror vi har mer enn nok med å drifte den klubben vi har. Vi sliter med å holde folk til ett styre, så organisering i flere underorganisasjoner er helt uaktuelt.