PDA

Vis full versjon : hvem bygger blokk med innmat etter ønske i trøndelag?



Kodja
20/07/11, 17:25
hvem overhaler(borrer,honer o.l.) blokk'er og monterer innmat etter ønske i trøndelag?

vet av cylmo i trondheim, kn tecniks på levanger? men ikke flere... er det bare de to i området her?

16-ttr
20/07/11, 17:56
Fannrem Motorverksted holder til ikke langt unna Trondheim

http://www.vpracingfuels.no/

Wakdar
20/07/11, 18:23
Autotrim i Jonsvannveien. Tore "topp" Østhus. :)

Kent o
20/07/11, 21:25
Rune Sørlie bygger vel muligens...

SINISTER FINNI
20/07/11, 21:48
Kom til meg på cylmo du så skal vi få byggd noe ordenlig greier.

Kodja
20/07/11, 22:39
Kom til meg på cylmo du så skal vi få byggd noe ordenlig greier.

aaah du jobber der?! :)

kan du ikke sette sammen en grei pakke med H-råder, overhalt blokk slik man bør, 16v smidde stempel og slikt? vil ha en bunnsolid bunndel som tåler bra med effekt selv om jeg ikke skal ha mer enn 2-300hk på 16v turbon min etter hvert... bedre med skuddsikkert enn glasskjørt so to speak :) send meg en pm eller noe du, jobber 7-15++ om dagene på volvo\kverneland så får ikke stikket innom noe særlig før etter det, vet ikke hvor lenge dere har åpent jeg?

SINISTER FINNI
21/07/11, 11:49
aaah du jobber der?! :)

kan du ikke sette sammen en grei pakke med H-råder, overhalt blokk slik man bør, 16v smidde stempel og slikt? vil ha en bunnsolid bunndel som tåler bra med effekt selv om jeg ikke skal ha mer enn 2-300hk på 16v turbon min etter hvert... bedre med skuddsikkert enn glasskjørt so to speak :) send meg en pm eller noe du, jobber 7-15++ om dagene på volvo\kverneland så får ikke stikket innom noe særlig før etter det, vet ikke hvor lenge dere har åpent jeg?

Skal prøve og få satt sammen en skuddsikker motor.
Skal sjekke priser på wiseco/K1 oppsett med arp og mls pakn.
Du kan godt minne meg på det om en stund ,da jeg har teflonhjerne..
Mats hos oss har stål koll på de der greiene.
Han har bygd noen og ørti stk he he

Har åpent til 1600 men det er ofte folk der lengre utover.