PDA

Vis full versjon : treng hjelp til steg for steg for polering :)



hobbymekk
17/07/11, 12:45
har fått eit gavekort på bilextra og det tenkte eg skulle bruke til bilpleie. Før har eg berre kjørt på turtle wax nanotech. ført på med pads som fulgte med og rubbet av med polerduk.
Men det gjev ikkje eit langvarig virkning.
Så tenkte eg litt MEGUIARS sidan eg har hørt mykje bra om det.
her er det eg har tenkt å kjøpe http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/bilpleie/bilvoks/meguiars-deep-crystal-carnauba-wax/
Har ikkje peiling på ka eg skal gjere med dissa produkta, men har ein pitteliten anelse, hehe.
Hadde vert flott om nokon kunne hjelpt meg litt her, slik at eg ikkje ødelegge heile bilen.

Noken som har eit steg for steg når det gjeld dei produkta? :)

Johtoer
17/07/11, 18:55
Først så kan det vere lurt og vaske bilen godt, da kan du f.eks. kjøpe deg prickbort for å få vekk alle nupper på bilen, som kommer fra asfalt og annet møkk. Clay er også ganske fint der du får bort disse nuppene. da er bilen iallefall ren før du begyner og polere:) jeg bruker maskin da er det lettere og få vekk små riper, på grunn av slipemidler i rubbinga.
håndprodukter har ikke slikke slipemidler tror jeg, men jeg har sett noen som har fått bra resultat av megiuars produktene så det er ikke noe domt valg.:)
bare og begyne med paint cleaner, så polish og så voks.

vaske
clay
paint cleaner
polish
voks

mange sier de bytter ut voksen med noe som har bedre holdbarhet:)

Clay :
http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/bilpleie/lakkrens/meguiars-quik-clay-detailing-system/

todleif
17/07/11, 19:00
Du linka til ein voks, der det er bilde av både lakkrens, polish og voks på bilde.

Step 1, 2 og 3 er greie nybegynnerprodukter det.
Er nok mange som har startet med disse.

Her kommer bruksanvisningen:

Step 1 lakkrens. Jobbe med denne på eit lite område og ta produktet vekk med ein gang. (skal ikkje tørke)
Eg har brukt denne ein del, so eg tar eit område på ca 1/2 dør i slengen. Er du uerfaren, kan det være greit å jobbe på eit litt mindre område.

Step 2 polish. Jobbe litegrann med denne på eit lite område og tørk av med ein gang. (produktet skal ikkje tørke)

Step 3 voks. Denne tas på heile bilen og tas av når den har tørka. Er ingen krise om du venter eit ekstra kvarter.


Felles for alle produktene er at dei tas på med pad og tas av med mf (mikrofiberklut)
Og du skal ikkje sløse med produktene. Bruk minst muligt produkt