PDA

Vis full versjon : Senkesett V70N



Anders Dybvadsskog
13/07/11, 18:42
Noe folk anbefaler? Både coilovers og fjærer og dempere. Kom gjerne med linker til diverse også:) Åpen for det meste:)

Anders Dybvadsskog
18/07/11, 16:27
ingen?:)

Lars'ern
27/07/11, 22:37
Jeg kjøpte en såkalt "Väghållningssats" fra http://www.sambilmode.se/PRODUCTS.ASP?ID=777&LANGUAGE=SV#881 De hadde med nivåregulering før, mulig de skaffer det ennå. Settet var dempere og fjærer f+b, mener det kom på ca 14k. Er et Sachs sett med TÜV. Sammen med 225/45-17, så er bilen en bra kombinasjon av å vær esportslig, men samtidig ha igjen litt kjørekomfor. Men vær klar over at du får feil camber f+b. Foran får du kjøpt bolter til å justere med, bak finnes det ingenting sålenge du ikke har AWD. Jeg fikk en camber på ca -1,4, skal være på 0 med std understell og -0,36 med Volvo sportsunderstell. Sliter godt på innsiden av dekkene. I går kveld, så gjorde jeg noen justeringer på camber og spissing bak ved hjelp av vinkelsliper, fingersliper og sveiseapparat. Så nå har jeg camber på ca -0,2 og riktig spissing :)

Anders Dybvadsskog
02/08/11, 08:45
Har sett av L-M-R selger noen sett, er ganske rimelige de i forhold til andre iværtfall:p