PDA

Vis full versjon : www.vparts.se



242
07/03/10, 11:01
Disse har jeg meget god erfaring med.
Kjapp levering, uoppfordret lavere pris på innhold ( for å spare toll) .

Luigi
23/03/10, 15:03
skulle till og bestille add on til fronten til biln min, og da kom det opp frakt på over 1500kr ?

242
23/03/10, 18:08
Da tror jeg du må ringe di ;)

242
26/03/10, 18:44
Fikk i dag igjen en liten pakke ifra di. Der lå det faktiskt en sjokolade hehe, KEX cloetta

Morgis
26/03/10, 19:57
Får aldri svar på henvendelser pr mail. Synte det er alt for dårlig, og har derfor valgt å ikke handle fra dem.

242
26/03/10, 21:51
Jeg har kutta ut div andre i norge pga den gode serivcen til di.

Snodigt opplegg

Kan jo legge til dette ifra deres kontakt info

På grund av hög arbetsbelastning och många mailfrågor använder vi inte mail eller sms som kontakt, vi hänvisar till våra telefonnummer för kundkontakt. Ring så hjälper vi er mer än gärna med allt från produktfrågor till ångrat köp.

boble73s
05/06/10, 10:47
ser at prisene de oppgir inkuderer moms, men dette skal vel trekkes fra når en bestiller fra norge? står ikke noe info hos dem om bestillinger fra utlandet.

noen som vet??

larsa-std
05/06/10, 12:27
om du handler hos noen som lar deg trekke av momsen, så må du jo betale den tilbake til A/S Norge, går jo opp i opp..

The Sven
05/06/10, 16:54
Om du handler hos noen som ikke trekker ifra momsen, legger tollvesenet på norsk mva da også, så det går absolutt ikke opp i opp ;)

larsa-std
06/06/10, 16:01
Nja, tollvesenet legger vel strengt tatt bare på momsen om du overskrider totalverdien for innførsel. Så når man havner under tollgrensa (6000NOK etter 24 timer) blir det jo usannsynlig mye ekstra styr med papirer frem og tilbake om man skal hente inn moms i Sverige og betale i Norge.

Men ved nærmere ettertanke er det jo snakk om å sende ting med postgang her, så da er det vel bare et latterlig tak på 200 kroner (eller noe rundt der) i verdi det er snakk om, så da blir det vel i 99.99% av alle tilfellene helt riktig som du sier.. :P Bedre om man kjører over grensa og er der i et døgn selv, he he.

boble73s
08/06/10, 11:35
Er det noen som har bestilt derfra med posten? evt. hvordan ble det med momsen?

setter pris på svar da jeg har planer om å gjøre en "større" bestilling.

Bertil
09/06/10, 19:45
jeg bestilte deler derfra for ikke så lenge siden.. Henta pakka idag.. der var alt feil/ødelagt:S Er det slik at jeg må ringe asså?? er litt irritert nå

242
09/06/10, 22:13
jeg bestilte deler derfra for ikke så lenge siden.. Henta pakka idag.. der var alt feil/ødelagt:S Er det slik at jeg må ringe asså?? er litt irritert nå


Står på fremsiden deres at kontakt på tlf er best ja.
Hva er ødlagt da, er det dårligt pakket eller posten som har ødlagt ?

Bertil
09/06/10, 22:38
Står på fremsiden deres at kontakt på tlf er best ja.
Hva er ødlagt da, er det dårligt pakket eller posten som har ødlagt ?

Fikk addon til gammel 740, pakket dårlig i tillegg.. manglet og ødelagte pærer.. Var fornøyd serru:p
hadde bestilt addon til 940 fanger liksom.. syns ikke dette er imponerende

Braathen142
16/06/10, 12:57
Har bare positive ting og si om de jeg.
Bestillte Coilovers og div ting og henta det på posten i sverige.
kunne vært pakka bedre. men ingen ting var ødelagt så er fornøyd :)

Bertil
17/06/10, 18:58
ringte de og fikk raskt svar.. skulle sende riktige deler til meg.. Har venta snart en uke så er spent å se om det skjer noe snart:P
fikk ikke noe beskjed om hva jeg skulle gjøre med de feil sendte varene:P

jan_m
28/09/10, 14:51
noen som kan gi meg en rask forklaring på hvordan jeg kan få sendt deller til aare? bor i trondheim så ikke så langt unna og hente på svensk side:)

JørnM_940
28/09/10, 14:59
noen som kan gi meg en rask forklaring på hvordan jeg kan få sendt deller til aare? bor i trondheim så ikke så langt unna og hente på svensk side:)
Er noe som heter poste rentale, ellernoe.. Spør vparts om det, så kan de helt sikkert sende det som bussgods til et postkontor i åre, så henter du der:) Gjorde det samme selv med DTM-felga mine, fikk gummihuset til å sende det til Østersund. 50kr/felg i frakt:)

jan_m
28/09/10, 16:05
oki du som er kjent der er det langt unna trondheim til østersund?

242
28/09/10, 16:08
Trondheim Østersund . Kjørestrekning:
262,4 km
Reisetid ca:
3 tm 25 min

Trondheim - Sundsvall ( Vparts)
Kjørestrekning:
447,7 km
Reisetid ca:
5 tm 46 min

Turbo-HF
28/09/10, 16:47
noen som kan gi meg en rask forklaring på hvordan jeg kan få sendt deller til aare? bor i trondheim så ikke så langt unna og hente på svensk side:)

De holder til i Sundsvall! ;) Har også bare positive erfaringer med dem! :)

242
28/09/10, 20:27
noen som kan gi meg en rask forklaring på hvordan jeg kan få sendt deller til aare? bor i trondheim så ikke så langt unna og hente på svensk side:)

http://www.bussgods.se/sendpackage/default.asp?Step=2&MenuID=&PageID=


Men dette ordner di på Vparts om du ringer di ;)

mamolv
28/09/10, 20:33
får jo sendt bussgods til storlien også.

jan_m
28/09/10, 22:24
oki så di kan fixe frakt til feks aare (polet) så jeg kan bare dra og hente til et kl slett?

Wahl
06/06/11, 16:39
Få det sendt til Måorsild, der er de åpne til 22

boman
06/06/11, 18:26
Posten har også et tollgebyr på 110,- uansett om pakka har verdi på 220,- eller 10.000,- Det er sure penger når verdien er rett over 200,- .. Bare så dere er klar over det og ikke blir overaska.

Tom K
06/06/11, 20:04
Posten har også et tollgebyr på 110,- uansett om pakka har verdi på 220,- eller 10.000,- Det er sure penger når verdien er rett over 200,- .. Bare så dere er klar over det og ikke blir overaska.

Ikke helt riktig det der, det kommer ann på om det sendes som pakke eller brevpost, jeg fikk min pakke som brevpost og måtte da betale 540,- kr 200 i moms og 340 i gebyr til posten

boman
07/06/11, 16:06
Jeg mente ganske bestemt at min sending var sendt som brevpost, men husker kanskje feil.. Egentlig litt rart at brevpost har høyere tollgebyr enn en pakke :p

242
07/06/11, 17:30
Priser for fortolling gjennom Posten*

Alle priser er inklusive merverdiavgift

Kr 110,- Forenklet tollbehandling per oppdrag
Kr 217,- Fortolling per oppdrag når Posten fortoller for deg
Kr 110,- Ekspedisjon egenfortolling og tollagerkostnad
Kr 441,- Tollrefusjon (per søknad)

* Prisen dekker ankomstbehandling, registrering av sendingen og pliktig tollagerregnskap overfor Tollvesenet.

Tom K
07/06/11, 18:13
Kr 217,- Fortolling per oppdrag når Posten fortoller for deg.


Dette stemte ikke i mitt tilfelle, posten forlangte 340,- kr for å fortolle delene, det at jeg sa at det var bildeler som ikke skulle fortolles spilte ingen rolle, 540,- i gebyrer eller pakken går i retur.

242
07/06/11, 18:25
Kr 217,- Fortolling per oppdrag når Posten fortoller for deg.


Dette stemte ikke i mitt tilfelle, posten forlangte 340,- kr for å fortolle delene, det at jeg sa at det var bildeler som ikke skulle fortolles spilte ingen rolle, 540,- i gebyrer eller pakken går i retur.

Da tror jeg du klager til posten , står jo svart på hvit hva ting koster.

Tom K
08/06/11, 15:21
Ja jeg har prøvd på det, fikk bare beskjed om at så lenge det var brevpost som skulle fortolles så tok posten dette gebyret, spillte ingen rolle hva jeg sa, posten på Gardermoen skulle ha sitt uansett, jævla kommunist stat

lilleulv
06/07/11, 17:25
Hei.

bestilte deler fra vparts for over 3mnd siden, da pakken ikke ble sendt, å min tolmodighet gikk sin vei, så avbestilte jeg pakken, "2mnd siden" å handlet deler hos andre,,, så i dag, så får jeg epost fra vparts, delen er sendt,, jeg ringer de, å de er ikke villig til å dra å hente den på poste.. de er ikke villig til å betale meg tilbake penger om jeg sender den i retur, å de har tilogmed " lurt" visa systemet, med den godkjenning som var gitt for 3mnd sied, noe visa sier de ikke skulle kunne, da det er en tidsbegrensing på dette av sikkerhets grunner???,,,

noen som har noe gode tips,, skal jeg bare selge delen når de kommer, eller????


Hilsen frustrert volvo eier

spørck
06/07/11, 19:57
Hva har du bestilt?

lilleulv
07/07/11, 10:18
det ble bestilt, helt vanlige bremseskiver, klosser, bremse band til handbrekk, foringer til forstilling, samt en bærekule, snakket med de på tlf nå, å de kan ikke forstå at jeg syntes 3mnd er lenge å vente,, å de kunne heller ikke finne mailen der jeg hadde bedt om at ordre skulle kanseleres, heldigvis så hadde jeg enda svaret jeg fikk i fra dem, så jeg sendte den til han, å da skulle han sjekke ut om det var noe svikt i systemet,,,

Tom K
07/07/11, 13:16
her har du ditt på det tørre, kontakt visa og få tilbake pengene hvis de har lurt deg, send en mail til VParts og fortell at du vurderer politianmeldelse hvis de ikke tar pakken i retur, 3 mnd er urimelig lang ventetid

Revell
07/07/11, 14:31
Her var det mikset forhold til VParts:eek: Selv bestillte jeg hvitblink til 245n og de kom etter 1uke og med 200kr som vareverdi:) Pakket bra og ikke noe tull eller toll:p så jeg har positiv erfaring med VParts:)

Tom K
07/07/11, 18:44
ser ut som om det er noen seriøse og et par useriøse folk der borte

lilleulv
08/07/11, 17:02
Hei,,

Ser ut at det fikser seg, å det var ikke pga vparts, i all flaks så hadde jeg betalt med visa, så jeg ringte entercard? å spurte om de hadde lov til å bruke en ubehandlet betalingsordre som var 3mnd gammel,, dette hadde de ikke, da det er en tidsfrist, det vparts hadde gjort var å bare bruke den gammel betalings info å kjøre denne på nytt, så når jeg kunne bekrefte til entercard sin klageavdeling, at jeg ikke hadde lagt inn noe ny betaling, men at dette var noe som var gjort for 3mnd siden, så fikk jeg tilsendt et klageskjema, fylte dette ut, å fikk pengene mine tilbake, jeg skal la pakken gå i retur, å entercard krever pengene fra vparts, samt div grep som skulle gjøres da de hadde missbrukt en kundes visa, så da ende jo dette bra :)

Kjell V70
12/07/11, 12:02
Bestilte fra Vparts for 14 dager siden, når delene enda ikke hadde blitt pakket, så gidder ikke jeg å vente lenger. Så den ordren er annullert og pengene er vel forhåpentligvis på vei tilbake. Jeg gidder ikke å vente 4-5-6 uker på servicedeler, da betaler jeg heller litt ekstra og handler her hjemme.

Bertil
13/07/11, 09:01
Virker som det er litt surr til tider hos vparts. hatt litt trøbbel der. Men nå har jeg fått penger tilgode til slutt. Så prøver igjen jeg i hvertfall:)

lilleulv
22/07/11, 10:27
Der fikk jeg nokk en gang melding på epost om at pakke med ordre nr ......
samme ordre nr som sist, de har nå gjort det samme, å trekt, penger fra min visa,,,

ka som skjer med v-parts.se?? er dette et bevis på at våre misstanker om svensker er rett???????

er så forbanna lei no,,,,,,

GLTOslo
23/10/11, 22:40
Bestilte fra Vparts for 14 dager siden, når delene enda ikke hadde blitt pakket, så gidder ikke jeg å vente lenger. Så den ordren er annullert og pengene er vel forhåpentligvis på vei tilbake. Jeg gidder ikke å vente 4-5-6 uker på servicedeler, da betaler jeg heller litt ekstra og handler her hjemme.

Samme erfaring. Venta tre uker og gadd ikkje meir. Men ingen problem å annulere bestilling. Gutta har tydeligvis for mykje å gjere..

JKK
17/03/12, 18:10
Har handla hos de et par ganger, bla hvite markeringslys til foran på S80, fått de som brevpost etter ca ei uke, med sjokolade.
Og det aller beste, uten å betale et øre i toll/avgifter.. Og beløpet var på ca 5/600 hver gang..

Fredrik Freiberg
31/05/12, 20:04
handla der et par ganger fikk snickers også hvær gang eneste negative er tollavgiften men et har jo ingen ting med vparts og gjøre;)

orfaman68
25/01/15, 19:43
Prøvde å handle der, men di sender jo ikke til Norge. Fikk mail fra vparts at di dessverre kan ikke selge til Norge, men jobber med en norsk hjemmeside. Da lurer jeg på hvordan dere fikk bestillt deler da ???

degocostly
25/01/15, 20:21
De sendte til Norge før

sekse
25/01/15, 20:31
De skal innen kort tid åpne en norsk versjon for å kunne sende til norge. :)

orfaman68
15/02/15, 22:16
Var det jeg også fikk beskjed om... Håper det ordner seg snart at man kan bestille der :)

HotWeel
05/04/15, 17:49
Etter som jeg leser her forstår jeg rett når folk må hente på postkontor i Sverige siden de ikke sender til Norge?
Eller tar jeg helt feil nå?

V90
14/10/15, 21:51
Vparts sender nå til Norge. Bra service og rask levering!

Petter M
06/06/16, 22:37
Bra service!

Svirre
07/06/16, 08:17
Kan legge til flere handler derifra nå. Veldig bra service og veldig rask leveranse. Hadde nylig ei pakke som skulle i retur med deler, og det var det minste problemet.

Sendt fråm my talatut. Derav skriveleifer.

Erlend
17/06/16, 08:03
slenger meg på samme her. kjapp service, veldig rask på å svare på mail og meget hjelpsomme :)

+ i boka for sjokoladen :D

JKK
19/06/16, 22:19
Imponert over de i dag, bestilte noe derfra ved 20-tida, 22.45 fikk jeg mail om at det er pakka og blir sendt ved første anledning

Tom K
05/07/16, 11:28
Bestilte å betalte for en uke siden, fikk beskjed om at ordrebekreftelse ble sendt på mail......har fortsatt ikke fått noen mail og heller ingen pakke..

holter
05/07/16, 12:56
Du er sikker på at betalingen har gått ut av din konto? -bruker og være raske vparts og har dem ikke på lager får en beskjed om det , så da ville jeg sendt dem en mail eller ringt

Tom K
05/07/16, 22:45
Betalingen har gått ja, purra på de i dag og de skulle sende den på onsdag

Svirre
06/07/16, 21:37
Bestilte feil bærebruer for liten stund tilbake. Tok kontakt, fikk returforsendelsen dekket og pengene tilbake på konto umiddelbart etter at de mottok pakken. Returnerte også sjokoladen med notat: "Takk for god service!". Fikk e-post tilbake fra kundebehandleren som takket for den. Ikke ofte en opplever slikt :)

Tom K
07/07/16, 12:17
Har fortsatt ikke fått hverken ordrebekreftelse eller pakkeselv om de lovte å fikse det

Daniel V
07/07/16, 13:56
Jeg får avvente med å bestille til jeg ser hvordan dette løser seg. Hadde egentlig tenkt å legge inn en storbestilling der. ;)

Petter M
08/07/16, 08:34
Fikk pakke fra vparts i går, har aldri hatt problemer med levering :)

Tom K
08/07/16, 13:30
Jeg har handlet der før når jeg hadde en 04 V70.....det var samme tullet da, noen ganger gikk det lynraskt og andre ganger var det et helvete, tror det er veldig stor forskjell på de som jobber der borte, dette blir absolutt siste gang jeg handler der, heller 10 dager venting på varer fra ebay.

EDIT.
snart 2 uker siden bestilling og fortsatt ingen ordrebekreftelse eller pakke i posten

Terje1
05/08/16, 15:17
Bestilte deler nå på tirsdag og fikk de levert nå i dag(fredag) Helt ok :)

Aagejr
17/08/16, 14:23
Hei. Jeg lurer litt på å kjøpe komplette fjærbein fra Vparts.se til min V70 02 2.0 T. Er det noen som har erfaringer med delene fra Vparts.se?
Takker for svar.

Mvh Aagejr

Tom K
17/08/16, 14:40
Det kan ta laaang tid før du får delene, men kvaliteten pleier å være bra

mrstfu
17/08/16, 16:26
Om det er komplette fjærbein med deler fra ProParts (Professional Parts, Swedish Proparts) hadde jeg styrt unna. Mine fjærseter gikk i oppløsning etter et halvt år.

Tom K
17/08/16, 16:31
Er ProParts delene dårlige ?

mrstfu
17/08/16, 16:41
Jeg kan ikke si at de er dårlige uten forbehold, men det jeg har vært borti er så idiotisk kort levetid på at jeg med glede styrer unna hele merket.

Tom K
17/08/16, 17:30
kjekt å vite ;)

Runis
17/08/16, 20:07
Har bestillt flere deler derfra, å er fornøyd med både leveringstid, å kvalitet.Delene ble bestilt søndag å hentet ut hos meg på torsdag samme uke.

Ludo
17/08/16, 20:48
Har ingen dårlige erfaringer med verken pris, kvalitet eller leveringstid. Når jeg bestilte lykteglass og nye tåkelykter til V70'n tok det to dager. Regreim/multireim-sett tok fire dager - ingenting å utsette på Vparts fra min side...

dag otto
17/08/16, 21:35
Vparts har mye fint, men som nevnt over er mye pro-parts. Har svært dårlig erfaring med alt fra fôringer, lagre og fjærbenstopp. Jeg bruker eurodel og fcp til slike deler.

Martin1992
18/08/16, 19:10
Kjøpte baklykter til 960 derfra, ikke fornøyd med de.
Men broren min kjøpte senkesett og diverse annet til V70N og det virker og være bra, men husker ikke merke på senkesettet.

Daniel V
18/08/16, 19:12
Vi har allerede en tråd for V-parts under forhandlererfaringer. :) Slår sammen trådene Aagejr :)

TimT5
03/01/17, 22:31
Tenkte å bestille bremsekit til min xc70 fra Vparts. Kommer på litt over 3000,- NOK. Noen som har peil på om dette må momses inn til Norge? Ser dem bruker MyPac (Postnord) Hørt at dem styrer med noe snodig lager greier som gjør at man ikke må betale moms.

Daniel V
04/01/17, 02:56
Du må betale 25% MVA på deleprisen og frakten. I tillegg kommer det et gebyr på forenklet fortolling. Det er ikke toll på bildeler, så du slipper unna med kun MVA. :)

Jimbojama
04/01/17, 03:24
Trodde vparts.se/no nå leverer varer ferdig fortollet til Norge?

Daniel V
04/01/17, 03:52
Var ikke det da jeg bestilte derifra i sommer. Da fikk jeg MVA og hele driten.

JKK
04/01/17, 05:25
Bestilte derfra i sommer(bakre skvettlapper og vindavvisere), og fikk alt levert uten avgifter med Mypack. Har forøvrig aldri betalt noe gebyr til staten de gangene jeg har bestilt derfra.

Svirre
04/01/17, 06:14
Samme her, men beregner med en evt. avgift som kan komme.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Per Turbo
04/01/17, 08:00
Handlet diverse "styling" og småtteri derfra nå før jul, fikk varene raskt og rask respons på mail i forkant. Får anbefaling fra meg i hvert fall :)

HansOla
04/01/17, 11:45
De leveret kjapt, og servicevennlige på mail. Pluss fra meg :)

TimT5
04/01/17, 19:24
Takk for svar.. Ser bare på når total summen med frakt kommer opp så står det også "skatt". Går utifra at dette er moms inn til Norge? Hvorfor skal jeg betale "skatt" på varer til Sverige.. Noen som har handlet for godt over 2000,- NOK som kan bekrefte at det ikke kommer noen gebyrer i tillegg ved ankomst i Norge?

HansOla
04/01/17, 19:37
Svensk moms blir trekt fra i tollen, og norsk tilkommer tror jeg

volvoRsport
04/01/17, 20:35
Svensk moms blir trekt fra i tollen, og norsk tilkommer tror jeg

Den norske tollen driter i om du har betalt utenlandsk moms, norsk moms skal du betale uansett. Det er heller ikke alle land i EU hvor du kan få trukket fra moms når du handler på nett, og det er heller ikke alle nettbutikker som har lov til å selge uten moms ved salg utenfor EU.

TimT5
05/01/17, 22:36
Fikk svar fra vparts idag. "Prisen som er oppgitt på siden er den du betaler. Vi tar oss av norsk toll/moms."

Sent fra min LON-L29 via Tapatalk

Per Turbo
05/01/17, 22:41
Er jo sånn på enkelte varer på ebay også, toll/moms blir trukket ved betaling der. Så helt merkelig er det vel ikke :)




Per Backe
Styrleder / Chairman
Volvo Car Club Norway

TØRST? Bestill energidrikk idag på www.torstdrikke.no og bruk rabattkode TURBO

Thorvaldsen
07/01/17, 14:15
La inn en bestilling hos Vparts, lørdag nå for en uke siden i dag. Pakken ble sendt fra Sverige mandag morgen, og hentet på postkontoret her i går. Kan ikke si meg annet en fornøyd med det:)

Daniel V
07/01/17, 14:34
Det er innafor. Tror jeg må legge inn en bestilling selv på det SCstyling enda ikke har levert meg. :) Hele tre kroner dyrere på Vparts :p

Per Turbo
07/01/17, 14:35
Tok litt over en uke på min bestilling men det var midt i julestria så de er unnskyldt [emoji847][emoji85][emoji1362]




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

Thorvaldsen
07/01/17, 14:49
Absolutt:)
Ingenting å utsette på kundesenteret heller, veldig trivelige folk og utrolig kjappe til å svare! Akkurat slik det skal være;)

Kommer helt klart til å fortsette å handle herfra!

Per Turbo
07/01/17, 15:06
Jeg handler nok ikke slitedeler der men ting og tang, stæsj og styling er de absolutt en ledende leverandør til




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

Thorvaldsen
07/01/17, 18:03
Det er innafor. Tror jeg må legge inn en bestilling selv på det SCstyling enda ikke har levert meg. :) Hele tre kroner dyrere på Vparts :p

http://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/163.jpg (http://s50.photobucket.com/user/aleksanderthorv/media/Mobile%20Uploads/A0BA8B16-1280-4006-AD39-FA52EE5BDD48_zpsatlw1iul.jpg.html)
De tre kronene er helt klart verdt god service og den twix'n som gjerne følger med;)

Per Turbo
07/01/17, 18:13
Faen, jeg fikk hvit Twix! Den der er mye bedre [emoji23][emoji85]




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

Thorvaldsen
07/01/17, 18:24
Hahah, helt klart! Var vel heldig jeg da;)

Per Turbo
07/01/17, 18:36
Ble faktisk så musinnelig at jeg svingte innom første mulighet og kjøpte en trøste Twix! [emoji23][emoji23]http://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/164.jpg




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

TimT5
07/01/17, 19:07
Ble faktisk så musinnelig at jeg svingte innom første mulighet og kjøpte en trøste Twix! [emoji23][emoji23]http://forum.vccn.no/img-dump/2017/01/164.jpg




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo
Dårlig gjort å friste andre!

Per Turbo
07/01/17, 19:10
Skyld på Thorvaldsen [emoji23][emoji85]




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

Thorvaldsen
07/01/17, 21:41
Skyld på Thorvaldsen [emoji23][emoji85]




| Per Turbo |
| '05 V70 2,0T Police Edition | Gatebil Recue |
| Ferno Norden | Whelen | VisionX | Gatebil |
| Fifteen52 | TØRST Energidrikk |
Instagram: perturbo

Hahah.. Twix Xtra å greier! Slo på stortromma altså;)

Daniel V
07/01/17, 22:54
Da har jeg bestilt hos Vparts, og sendt mail med heving av kjøp til SCstyling, så da får vi håpe jeg får med en twix også! :D

TimT5
16/01/17, 06:33
Bestilte skiver og klosser til min XC70. Fikk dem etter ett par dager. Ser ut til å være bra kvalitet, tommel opp for god service og rask frakt. Fikk forøvrig med en Twix. [emoji23]

Daniel V
16/01/17, 14:44
Bestilte hos V-parts på mandag, og hadde delene klare for henting på torsdag morgen! :) Selvfølgelig med Twix! ;)

JK91
27/01/17, 12:20
Bestilte noen deler fra Vparts for et par uker siden. Fikk raskt en mail om at de var tomme på lager for den ene artikkelen, og ble da spurt om det var greit å vente til dem fikk den inn på lager igjen (skulle være inne på lager innen 5-6 virkedager). Innen de dagene var passert, så hadde selvfølgelig jeg snoka litt mer på nettsiden dems, og ville bestille noe mer. Kontaktet dem på mail, og fikk til svar at det ikke var noe problem. Fikk slettet gamle bestillinga, og lagt inn ny med alt. Pakka dukka opp 4 dager senere, selvfølgelig med Twix og en liten håndskreven hilsen på pakkseddel! :p
Veldig fornøyd mer servicen der! Kommer utvilsomt til å handle mer derifra! :D

anders85
08/05/17, 23:01
Fantastisk RÆVA firma.... bestilt deler for over 1 mnd siden, nærmer seg 2 mnd (pærer og tjafs) fikk raskt et sporingsnummer men ingenting mer skjedde. Sendte inn klage Mail etter 2 uker og fikk beskjed om at ny forsendelse er sendt. Samme regla igjen. Klagde etter 3 uker og de sa de sendte igjen. Nå er det som sagt straks bikka 2 mnd og ingenting skjer. Tenkte bare å advare andre her som vurderer de. Ser det er 50/50 sjanse for om du får det du bestiller ved å lese andres erfaringer om de.


Sent from my iPhone using Tapatalk

TimT5
09/05/17, 04:55
Ikke for å forsvare dem, men er ganske sikker på at du kan takke PostNord for at du ikke får tingene dine. PostNord har kjempe problemer om dagen. Venter selv på ei pakke fra Sverige, fra ett annet firma forøvrig. PostNord vet ikke hvor pakka har blitt av. Så er ikke helt sikkert at dette er vparts sin skyld. Jeg har alltid fått deg jeg har bestilt innen rimelighetens tid.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Erlend
09/05/17, 05:09
Vi brukte postnord en periode på mekonomen i fjor, da de vant anbudet på transport.
Værre firma skal du lete lenge etter! Paller forsvant, butikker fikk ikke varene osv. Flere mill. I tap for mekonomen pga dette.krisemøter opp til flere ganger i uka.
Så tror nok det er postnord sin skyld dette også ja. De er helt ubrukelige.

Sent fra min F8131 via Tapatalk

Benjamin
09/05/17, 05:11
Fantastisk RÆVA firma.... bestilt deler for over 1 mnd siden, nærmer seg 2 mnd (pærer og tjafs) fikk raskt et sporingsnummer men ingenting mer skjedde. Sendte inn klage Mail etter 2 uker og fikk beskjed om at ny forsendelse er sendt. Samme regla igjen. Klagde etter 3 uker og de sa de sendte igjen. Nå er det som sagt straks bikka 2 mnd og ingenting skjer. Tenkte bare å advare andre her som vurderer de. Ser det er 50/50 sjanse for om du får det du bestiller ved å lese andres erfaringer om de.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Men vis du fikk et sporingsnummer med engang vil ikke det si at de hadde sendt tingene dine ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jimbojama
09/05/17, 14:26
Om du har fått sporingsnr. vil jeg vel påstå at det garantert er PostNord som er problemet her ja. Kjører selv for Schenker, og har mange kunder som har dårlige erfaringer med PostNord, inkl. Mekonomen som nevnt tidligere her. Pris er ikke alt. =p
Om noe skal Vparts ha skryt for at de sender pakka ikke bare 2 ganger, men faktisk 3!

anders85
09/05/17, 19:07
Må kanskje jekke meg ned litt[emoji28] er nok litt rett i at det KAN være postgangen men synes det er rart for da skulle det vært mulig å spore pakka? det som er så rart er at pakkene ikke kan spores enda, det vil jo si at de ikke har ankommet/gått igjennom tollen i Norge. Har btw kun fått 1 sporingsnummer, så føler det er noe rusk i maskineriet til vparts...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Erlend
09/05/17, 21:07
Aldri si aldri anders. Ved 4 anledninger klarte postnord å levere returvarer på hovedlageret til mekonomen, uten å tolle det inn. Og de klarte det ut igjen også. Så det er ikke noe problem tydeligvis. Hehe. Flere paller for mekonomen som forsvant, selv om de var spora.
Butikken i Porsgrunn mangler til dags dato 6 paller, som ingen vet hvor er. Ett år etter de forsvant.. Hehe

Sent fra min F8131 via Tapatalk

anders85
10/05/17, 17:18
Merkelig at når man begynner å surve litt så skjer det ting. Sending nr 2 som var uten sporingsnummer er ankommet. Tok "bare" 2 Mnd. Godt det bare var en kose bestilling og ikke noe prekært.


Sent from my iPhone using Tapatalk

bigswede
10/05/17, 17:26
Jeg har ikke hatt trøbbel med vparts.se - dog jeg har ikke bestilt varer derfra så mange ganger.
- PostNord derimot, ja.. Dem har også jeg ett litt kjølig forhold til.

- vparts.se har alltid sendt med en sinkers (Sjokolade) å det er da ikke å skimse med :)

anders85
10/05/17, 17:28
[emoji23]☝️[emoji106] tar gjerne en sjokkis som plaster på såret.


Sent from my iPhone using Tapatalk

anders85
10/05/17, 18:58
http://forum.vccn.no/img-dump/2017/05/346.jpg
Godkjent[emoji4]

245 gl
24/02/18, 13:47
Hvordan er kvaliteten på delene vparts selger ?

Tenkte jeg skulle bestille nye lykteglass og reflektorer til 240 men siden de er så rimelige i forhold til originalt så stiller jeg spørsmål til kvaliteten ?

kimar
24/02/18, 20:59
Hvordan er kvaliteten på delene vparts selger ?

Tenkte jeg skulle bestille nye lykteglass og reflektorer til 240 men siden de er så rimelige i forhold til originalt så stiller jeg spørsmål til kvaliteten ?

De selger veldig mye deler fra merket professional parts sweden som er et billig merke hvordan kvaliteten er vet jeg ikke.

Erlend
24/02/18, 21:07
De selger veldig mye deler fra merket professional parts sweden som er et billig merke hvordan kvaliteten er vet jeg ikke.Pro parts sweden er etter min oppfatning ganske bra [emoji5] har bestilt en del fra fcpeuro og da har det hendt at det har vært pro parts. Vi får også inn innimellom pro parts sweden inn på mekonomen. (pro =professional)

Sent fra min G8141 via Tapatalk

kimar
24/02/18, 22:42
Pro parts sweden er etter min oppfatning ganske bra [emoji5] har bestilt en del fra fcpeuro og da har det hendt at det har vært pro parts. Vi får også inn innimellom pro parts sweden inn på mekonomen. (pro =professional)

Sent fra min G8141 via Tapatalk

Mener og huske at det var flere som hadde litt problemer med elektronikk deler fra disse som lmm? Men jeg kan ta feil.

Erlend
25/02/18, 05:28
Mener og huske at det var flere som hadde litt problemer med elektronikk deler fra disse som lmm? Men jeg kan ta feil.Det er godt mulig. Jeg har bare vært borti stag og bærebruer, foringer osv. Bare mekaniske ting [emoji846]

Sent fra min G8141 via Tapatalk

Svirre
25/02/18, 14:37
Pro Parts er ikke nødvendigvis noe dårlig merke, men foringene deres er noe dårlig. Har en tendens til å løsne i vulkinga. Ellers så er kvaliteten grei i forhold summen de selger for.

Pro er dog ikke synonymt med 'professional' som betydningen av ordet..

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Erlend
25/02/18, 14:45
Pro Parts er ikke nødvendigvis noe dårlig merke, men foringene deres er noe dårlig. Har en tendens til å løsne i vulkinga. Ellers så er kvaliteten grei i forhold summen de selger for.

Pro er dog ikke synonymt med 'professional' som betydningen av ordet..

Sent fra min SM-G935F via TapatalkDet veit jeg. Mente det bare i den posten, så ikke noen skulle tru jeg refererte til ett annet merke igjen. Bare latskap fra min side, som ikke gadd å skrive professional [emoji23]

Sent fra min G8141 via Tapatalk

Thorvaldsen
25/02/18, 16:03
Mener og huske at det var flere som hadde litt problemer med elektronikk deler fra disse som lmm? Men jeg kan ta feil.

Akkurat byttet en LMM av typen ProParts faktisk. Ble ikke gammel den:p
Kan jo ha vært uheldig, men hørt flere delte meninger om disse. Vet blant annet Skruvat selger disse.
Skal en kjøpe LMM ville jeg nok holdt meg til orginalt.

Børge Vikebø
27/02/18, 12:32
Generelt er vparts.se veldig bra, de har fokus på kundeservice; noe som betyr noe hvorvidt de vil overleve eller ikke. Brukbart utvalg og smidige å ha med å gjøre.

Svirre
27/02/18, 15:21
Generelt er vparts.se veldig bra, de har fokus på kundeservice; noe som betyr noe hvorvidt de vil overleve eller ikke. Brukbart utvalg og smidige å ha med å gjøre.
Absolutt et viktig moment der! Har hatt veldig god oppfølging fra dem, så det kan skrives under på.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

TurboNoob
15/02/21, 23:56
Åssen er det å bestille deler fra Vparts.se nå etter de nye mva-reglene? Ser at de krever inne norsk mva, men kan ikke finne noe om VOEC på nettsiden deres. I VOEC-listen fra Skatteeataten finner jeg bare vparts.dk.
Blir pakkene merket riktig så de sklir greit gjennom hos toll- og avgiftstrollene?
Hadde litt kludder med BT-adapteret jeg kjøpte på ebay nylig. Den var ikke merket med VOEC, så der ble jeg avkrevet mva på nytt selv om jeg hade betalt mva til ebay. Fikk ordnet det ettehvert, men litt kjedelig.

Jimbojama
16/02/21, 00:09
Aldri hatt problemer med de.
Kan lese mer her; https://vparts.se/no/info-norway
Ikke den mest tekniske forklaringa, men som sagt har jeg aldri opplevd vanskeligheter. Annet enn normalt Postnordsurr såklart!