PDA

Vis full versjon : Bedre artikkler - mer treff - mer "poeng" - bedre inntjening ?.



Volvo_960_1995
11/07/11, 18:32
Hei.

Var noe vanskelig å sette topic / tråd på denne :o

Men visst en skriver flere How To og andre gode artikkler vil, ikke det generere mer treff / poeng hos dere ?.

Og i beste fall øke inntjeningen til Vccn ?.

Jeg spør siden vi er så pass mange som kan bidra litt og lage flere How To og gjøre at det blir bedre treff ?.

Visst en også legger inn VO eller ART # på ting en kjøper inn, så blir det lettere å finne ut hvem, hva og hvordan ting ble løst på....

Bare en tanke, og jeg håper noen ifra Styret kan svare på denne.

Takk. :)

Volvo_960_1995
03/08/11, 23:49
Det var da dårlig med vccn folk som ville komme frem da :-/

Daniel V
04/08/11, 11:50
Ligger noe i det du sier ja.

Vi har flere ganger oppfordret folk til å legge ut "how to" hvis de gjør en reparasjon de mener andre kan ha nytte av å se fremgangsmåten på. Noen er flinke til å lage "how to" og legge dem under "tips & triks" mens andre er dessverre ikke så flinke på det.

Hvis du tenker på at det vil være flere treff på søketreff på forumet ved at vi har mange "how to" er godt mulig, men det skal jeg ikke uttale meg om. Det er gaupe som sitter med statistikken på hvor mange søketreff vi har, osv osv... :)

Hvis man skal lage en "How to" er det jo selvfølgelig en fordel med delenummer og slikt ja :)

Håper du fikk svar på det du spurte om :)

- Daniel.

Volvo_960_1995
06/08/11, 17:08
Takk, det var noe slikt jeg tenkte på.

En ting er at enkelte ting virker meget enkelt for noen av oss, men andre igjen ikke tørr å se på bilen...

Men visst en skriver både på Norsk og Engelsk, vil ikke da responsen øke på VCCN ?.

Hadde vært greit å vite, slikt at en kunne ta seg bryet med å oversette noen av sine "egne" bidrag til How To.

Og alle burde ha lagt med VO / ART#, slikt at det blir lettere å "se" delen.

Takk for svar Daniel :)