PDA

Vis full versjon : Jensen & Scheele bil Halden



Sjakalen
09/07/11, 22:15
Etter et grusomt kjøp på Rolvsøy med en V70 som to ganger var kondemnert var speksisen stor når det igjen ble søkt etter en bil til fattern.

2000 modell V70 2.0t lå på finn.no hvor http://www.jensen-scheele.no/index.php var selger. Her stod det at de var kåret til årets Volvo forhandler en rekke ganger.

Bilen så bra ut og måtte prøves men det var vanskelig å nå ned til stengetid grunnet jobb og reisevei fra Drammen. Selger holdt butikken åpen to ekstra timer for at vi skulle få prøve bilen. Både butikk og selger virket særdeles seriøse. Bilen trengte service og bilen skulle være priset ut i fra at dette var nødvendig. Vi bestemte oss for bilen og selger tok seg god tid til både hyggelig prat både om bilen og om andre ting. I tillegg ville selger at bilen skulle få service på deres regning pga. vår dårlige erfaring med forrige kjøp. Fantastisk.

Kjerra ble for andre gang rengjort grundig før levering. Fattern ble hentet på togstasjonen fredag ettermiddag av selger egenhendig. To ganger etter kjøp har selger ringt og lurt på om han er fornøyd eller om det er noe å sette fingeren på og for noen dager siden kom det blomster på døra fra en lokal blomstersjappe i Drammen som takk for handelen. Jeg er målløs. Og prisen var 129 tusen. Ikke noe kjempe inntekt for dem.

Her skal jeg nok se etter bil neste gang.

Igjen:
http://www.jensen-scheele.no/index.php

:cool:

Tom K
10/07/11, 08:06
Joda, den lokale Volvo sjappa har godt rykte, var selv ute og fikk lest av og slettet noen feilkoder på min V70 her om dagen, prisen på dette var den nette sum av 0 Kroner, ;)

Magnus Hagtvedt
10/07/11, 16:43
Sjefen kjøpte S80 der og var kjempefornøyd med service.;)

Daniel V
23/07/11, 21:26
Bilen min er der ifra, riktig nok forrige eier som kjøpte den der (de tok den inn fra Tyskland) og det virket veldig ryddig. All av historikk på bilen fra Tyskland hadde de, samt gode tester på bilens tilstand.

:)

Tveite Performance
25/07/11, 21:55
petter her på forumet jobber vell der om eg ikkje tar heilt feil ;)

Sjakalen
25/07/11, 22:01
Min neste bil skal jeg nok se etter der når jeg føler min er moden for salg til fordel for noe nytt :)

Tom K
30/07/11, 12:56
Det står mye fine biler der nå, flere V70N blant annet ;)

HansM
30/07/11, 18:41
Min V70N ble solgt derfra til meg også. Kjempe service! Bilen var møkkete etter den hadde stått ute en stund så selger tok å vasket den før jeg fikk prøve kjøre den, fordi han ville at jeg skulle få et bedre inntrykk av bilen :eek: Og ble veldig positivt overrasket hvordan handlen gikk. Ryddig og raske med å svare, både på mail og telefon. Skjønte heller ingenting når det kom blomster å døra mi som viste seg å være fra jensen og scheele :) Trodde man kun fikk blomster når man handlet helt ny bil. Når tiden kommer for å se etter ny bil blir det nok å ta titt her ja!

Har også hatt service der i ettertid og det gikk helt fint :) Tilbyr transport og henting om det skulle være nødvending. Kommer til å ta service her igjen selv om det er en tur Oslo-Halden, billigere enn i Oslo også:cool:.

alecxz
23/09/11, 00:51
Trengte dokumentasjon fra volvo om at motor og gir (fk) var riktig satt inn/orginalt i 242n når jeg skulle godkjenne den med motoren. (biltilsynet klarte tydeligvis ikke se dette selv) Verkstedsjefen gikk over bilen grundig og skrev en dokumentasjon på at det var godkjent. Spurte hva dette kostet og han svarte "Vi tar det som en service vi" ;D

Ikke dårlig service :D

mister-klæbu
23/09/11, 01:06
respekt! :-)

Per Turbo
23/09/11, 02:18
Stemmer at Petter jobber der. Har vært der ett par ganger og kjenner til forhandleren i sin helhet og kan vel kjapt si at her har mange forhandlere mye å lære! :)

Daniel V
06/08/16, 00:41
Løfter denne igjen, da den fortjener en tur opp i lyset.

Dette er virkelig en flott forhandler. Mine foreldre tar alt av reparasjoner her, og kjøper ny bil gjennom Petter. Neste år er det påtide for dem å skifte ut 14 V60en med en V40, og da er det igjen Petter vi forholder oss til som ordner opp. Mine foreldre elsker greia med at de kommer hjem til dem i Oslo og henter bilen når den skal på service. Jeg handler stort sett alt av deler til mine biler der også. Ikke et vondt ord å si om denne butikken! :)

Tom K
10/12/16, 15:56
Kan jo passe på å nevne at jeg kjøpte min 07 XC70 der i juni, fikk 6mnd garanti på bilen å har hatt god bruk for den garantien.....har fått ny automat, fabrikksny komplett topp da registeret havarerte selv om det ble bytte for litt over et år siden, fikk også nye klips på vinduene i framdørene da disse var dårlige, alt tatt på bruktbilgarantien UTEN den minste protest eller spørsmål fra selger...har fått lånebil hver gang bilen har vært inne på verksted....jeg er strålende fornøyd med servicen jeg har fått i hvert fall.

Edit...kan også legge til at jeg kjøpte monteringssett til ekstralys der og ville bruke rabatten jeg har via VCCN...fikk da beskjed om at det var ikke noen vits for jeg fikk bedre rabatt ettersom jeg var kunde der ;)