PDA

Vis full versjon : Billige orginale Volvo deler fra USA!



V70 2,5D
06/03/10, 00:50
Hei alle sammen!

Her er en web side jeg har funnet i USA.
Der kan dere finne alle deler dere trenger til fornuftige priser(15-50% avslag)
De selger orginal deler til alle Volvoer!
Jeg har selv nettopp gjort en handel med dem, og er veldig fornøyd.
Jeg kjøpte C70 klarglasslykter m/ blinklys(med parklys i), autom.dimmbar speil og bryter til kjørecomputer til en pris av 5200 Nok inkl frakt. Det er i hvertfall halv pris av det jeg hadde måtte betalt hos Volvo i Norge.

www.volvowholesaleparts.com:

Lykke til...

Tore
06/03/10, 12:53
Hei alle sammen!

Her er en web side jeg har funnet i USA.
Der kan dere finne alle deler dere trenger til fornuftige priser(15-50% avslag)
De selger orginal deler til alle Volvoer!
Jeg har selv nettopp gjort en handel med dem, og er veldig fornøyd.
Jeg kjøpte C70 klarglasslykter m/ blinklys(med parklys i), autom.dimmbar speil og bryter til kjørecomputer til en pris av 5200 Nok inkl frakt. Det er i hvertfall halv pris av det jeg hadde måtte betalt hos Volvo i Norge.

www.wholesaleparts.com:

Lykke til...

For en "tullogtøys-link" - kan ikke finne en enda volvodel på denne siden... Den linken der er forwardet til trambrowning.com som snart kommer med en nettside for antenner med tilbehør...

Ikke skjønner jeg at man med 15-50% avslag kan komme under halv pris heller - med tanke på at mange bildeler er ganske dyre å frakte - samt atmva og gebyr kommer oppå der igjen?

Siden linken din ikke lenger virker så håper jeg iallefall at du får delene du har betalt for, selv om seriøsiteten ikke akkurat ser ut til å være av den mest imponerende typen når det gjelder dette lavprisutsalget...


__________________

V70 2,5D
06/03/10, 14:50
For en "tullogtøys-link" - kan ikke finne en enda volvodel på denne siden... Den linken der er forwardet til trambrowning.com som snart kommer med en nettside for antenner med tilbehør...

Ikke skjønner jeg at man med 15-50% avslag kan komme under halv pris heller - med tanke på at mange bildeler er ganske dyre å frakte - samt atmva og gebyr kommer oppå der igjen?

Siden linken din ikke lenger virker så håper jeg iallefall at du får delene du har betalt for, selv om seriøsiteten ikke akkurat ser ut til å være av den mest imponerende typen når det gjelder dette lavprisutsalget...


__________________

Beklager, men de har visst forandret på webadressen siden siste jeg var inn på den!!!
Her er den rette, se på den så finner du det du trenger.
Se nå på siden før du drar noen videre konklusjoner!!!

www.volvowholesaleparts.com

V70 2,5D
06/03/10, 15:07
Frakten ble 420Nok, betalte ingen gebyrer eller MVA!
Delene fikk jeg levert på døra hjemme etter 4 dager!

gaupe
08/03/10, 10:36
Frakten ble 420Nok, betalte ingen gebyrer eller MVA!
Delene fikk jeg levert på døra hjemme etter 4 dager!

Fekk du euro-lampar? Viss ikkje, så er jo ikkje desse så mykje verdt på ein norsk bil.

thomasskavnes
08/03/10, 14:43
Gjelder tydeligvis bare for nyere biler..:-(

Per Turbo
08/03/10, 15:14
Fekk du euro-lampar? Viss ikkje, så er jo ikkje desse så mykje verdt på ein norsk bil.

Søker opp delenr på EU lamper, og de kom opp til $267.58 :) pr. lampe.

v70awd
08/03/10, 16:33
Frakten ble 420Nok, betalte ingen gebyrer eller MVA!
Delene fikk jeg levert på døra hjemme etter 4 dager!

Mva regningen kommer i posten til deg om noen dager visst du ikke fikk sjappa som du handlet med til å tulle med fakturaen som skal følge varene....Du må nok betale 1300 i moms + et par hundringser minimum i gebyr til de som har gjort jobben for transportselskapet du har brukt.

v70awd
15/03/10, 14:06
Mva regningen kommer i posten til deg om noen dager visst du ikke fikk sjappa som du handlet med til å tulle med fakturaen som skal følge varene....Du må nok betale 1300 i moms + et par hundringser minimum i gebyr til de som har gjort jobben for transportselskapet du har brukt.


Fått regning i posten?;)

locked
17/03/10, 21:43
Mva regningen kommer i posten til deg om noen dager visst du ikke fikk sjappa som du handlet med til å tulle med fakturaen som skal følge varene....Du må nok betale 1300 i moms + et par hundringser minimum i gebyr til de som har gjort jobben for transportselskapet du har brukt.

Dersom pakken blir utlevert hos Posten i norge så må man betale for oppkrav den summen posten norge as har lagt ut i mva pluss gebyr.

dhl og andre oppegående selskaper gir deg en faktura i ettertid.

så har du fått ut pakken uten å betale på posten er det liten sjangs for å få faktura i ettertid selv om jeg har opplevd at dem har gitt meg kreditt og sendt faktura. Men det har nok vert en feil i systemet dems.

henrik940
17/03/10, 21:45
Medfører riktighet det Locked sier!

Nedkvit'n
17/03/10, 22:00
Hei alle sammen!

Her er en web side jeg har funnet i USA.
Der kan dere finne alle deler dere trenger til fornuftige priser(15-50% avslag)
De selger orginal deler til alle Volvoer!
Jeg har selv nettopp gjort en handel med dem, og er veldig fornøyd.
Jeg kjøpte C70 klarglasslykter m/ blinklys(med parklys i), autom.dimmbar speil og bryter til kjørecomputer til en pris av 5200 Nok inkl frakt. Det er i hvertfall halv pris av det jeg hadde måtte betalt hos Volvo i Norge.

www.volvowholesaleparts.com:

Lykke til...

Kor mykje kom c70 lyktene på totalt? Link til dei på sida?

aremme
28/12/17, 12:13
Kommer ikkje inn der

Sent fra min VIE-L09 via Tapatalk

Daniel V
28/12/17, 16:23
Kommer ikkje inn der

Sent fra min VIE-L09 via TapatalkNå er det jo snart 8 år siden denne siden er omtalt :)

aremme
28/12/17, 17:12
Nå er det jo snart 8 år siden denne siden er omtalt :)Greit nok det. Men må vell være noen som veit eller har brukt dei i løpet av 8år vell

Sent fra min VIE-L09 via Tapatalk

volvoRsport
28/12/17, 23:54
Greit nok det. Men må vell være noen som veit eller har brukt dei i løpet av 8år vell

Sent fra min VIE-L09 via Tapatalk

www.volvowholesalepartsdirect.com

aremme
29/12/17, 00:42
www.volvowholesalepartsdirect.comVar en meget god side det der...
Takker

Sent fra min VIE-L09 via Tapatalk