PDA

Vis full versjon : Problemer med El vindu og S lås 850



Bc-sierra@hotmail.com
07/07/11, 09:46
Hei,

Har en 95 mod 850 stv som ikke har noe ekstrautstyr slik som el vinduer etc. På denne virker ikke alarmen og sentral låsen. Om jeg låser igjen bilen og så låser den opp igjen med nøkkelen så skrur alarmen seg på når jeg åpner døren og bilen starter ikke

Jeg har tatt ut sikringen til alarm/sentral lås og da kan jeg låse opp/igjen hver enkelt dør manulet og bilen starter.

Kan man koble ut alarmen og fortsatt ha en fungerende sentral lås med og bruke nøkkel på en av dørene?

Jeg tenkte også å montere dører fra en 96 mod 850 med el hvinduer og el speil. Har gjort dette på høyre framdør samt montert alle brytere og rele i midtkonsollen. Speilen på døra fungerer fint men ikke hvinduet. Er det noe sikring/rele etc som må monteres annet en det under midtkonsollen?

Tenkte og bytte førerdøren i dag men vil først se om jeg får hvinduet til å funke på pasaskjersiden.

En tredje ting..... døren på pasagersiden har gått i vranglås. Når jeg vrir på nøkkelen ser jeg låseknappen i døren går ca 5mm opp og thats it. Får ikke låst den opp på noen vis.

Hvordan få den opp????? Kan man ta av dørtrekket med låst dør?

Nilsebu
09/07/11, 01:03
Å få av dørtrekket med låst dør kan bli vanskelig uten å ødelegge dørtrekket pga skruer som sitter under døren etc..

For å få låst opp igjen så kommer jeg bare på 2 muligheter. 1: prøve med sånn verktøy som onkel blå og viking / naf bruker til å pirke opp dører. 2: flatt skrujern inn i låsen og vri bortover (den veien som låser opp) med en rørleggertang.