PDA

Vis full versjon : Forside på for forumet



roffenn
05/07/11, 16:45
Nå har vell forumet være opp i 2-3år? Og jeg og sikkert mange savner en kanskje en forside til klubben. Kanskje med litt hurtig linker til forskjellige deler av forumet :)

Tror dette hadde skapt et litt mere oversiktlig og enda mere seriøst forum. Og gjort et godt første inntrykk.

Thomas S
05/07/11, 16:55
skal vel komme ei nettside etterhvert som jeg forstod?

Hassel
05/07/11, 17:38
Var snakk om det. Men tror det ble hengende etter pga for lite folk og for lite kunnskap om det emnet. Kan hende det skjer noe vis de som har kunnskap om det her melder seg :)

Kjetil Krømcke
05/07/11, 20:05
Det har vært oppe flere ganger det temaen her. Det blir nok noe av når folk som har greie på det, har tid til overs.

volvoRsport
05/07/11, 20:28
Vi har noen medlemmer som har meldt seg frivillig og som har satt i gang, progressen vet jeg ikke noe om. Står om dette under lukket forum for VCCN's medlemmer.

Volvo-turbo
05/07/11, 20:50
Nå har vell forumet være opp i 2-3år? Og jeg og sikkert mange savner en kanskje en forside til klubben. Kanskje med litt hurtig linker til forskjellige deler av forumet :)

Tror dette hadde skapt et litt mere oversiktlig og enda mere seriøst forum. Og gjort et godt første inntrykk.

Det for vel holde ca 1 1/2år

Joakim-G_R
06/07/11, 12:33
Vi har noen medlemmer som har meldt seg frivillig og som har satt i gang, progressen vet jeg ikke noe om. Står om dette under lukket forum for VCCN's medlemmer.

Tror det stoppet opp litt da de ikke fikk noe info og bakgrunnsstoff, el.lign.

AleksanderK
07/07/11, 17:11
Jeg kan melde meg frivillig :)
PM meg hvis noen administratorer er interessert i min hjelp!

Har jobbet med PHP, HTML og CSS i ca 6 år...

Tarell
07/07/11, 17:24
Jeg kan melde meg frivillig :)
PM meg hvis noen administratorer er interessert i min hjelp!

Har jobbet med PHP, HTML og CSS i ca 6 år...


Med andre ord, du har jobbet i ca 6 år med ting som får hodet til folk som meg til å stoppe ;)

AleksanderK
07/07/11, 17:28
Kan vel si det på den måten ja :D

Hassel
07/07/11, 17:32
Send en PM til VolvoRsport! Ganske seriøs fyr :)

AleksanderK
07/07/11, 17:34
Var det ment til meg?

Hassel
07/07/11, 17:35
Jepp ;)

HelgeS
07/07/11, 21:13
Det jobbes med saken, en hovedside på domenet vccn.no er planen, med link til forum, sider for treff, medlemmer osv...

Boman har tatt på seg programeringen og jeg er så smått begynta på designet/utkastet, så det kommer med tiden :)

Men er sommer og høysesong for mye, så litt tolmodighet tror jeg dere må ha :)

Mvh Helge S.

HelgeS
07/07/11, 21:50
Og i annledningen header ol, skal jeg ta med kamera på trackday og knipse litt der, men om andre har bilder av treff som klubben har arrangert kan de kontakte meg på pm, helst oversikts bilder :)

Mvh Helge S.

olavxxx
05/10/11, 16:27
Bare ikke lag en "mobildreper"-side.....

Jeg ville ytterst laget en "deteksjon" av browser.. Om det er telefon, send den til m.vccn.no , der man har en mobiltheme på forumet. (samt gjerne en lenke øverst på forumets theme: du er på mobilutgave, >>gå til skjermutgave<<

Ellers er det et par ting jeg ville fått gjort ASAP, som jeg savner mer enn en nettside:
"Mest populære tråder", "siste tråder", "lengste tråder", m.m.

VolvoR-Sport
05/10/11, 16:48
lag noe ala TPC eller turbobricks sine sider? enkle og grei :)
vccn på mobil funker helt ok nå hvertfall hehe

Hassel
05/10/11, 17:36
Bli betalende medlemmer, så kan dere gå inn på vår hemmelige del og se utkastet ;)

olavxxx
05/10/11, 20:14
Bli betalende medlemmer, så kan dere gå inn på vår hemmelige del og se utkastet ;)

Bli medlem i barteklubben min, så får du se fakturadesignet mitt :-)