PDA

Vis full versjon : Listverk til frontvindu, utgått?



RogerK
03/07/11, 21:49
Jeg fikk byttet frontvindu på bilen og ba i den forbindelse om at de byttet ut listene på vinduet med nye. Da han bestilte nye sa de på volvo at hjørnene ikke var å få tak i lenger. Altså utgåtte og sluttet å produsere.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse, nye?
Eller kansje noen har noen nye liggende?
Er det de samme hjørnene oppe og nede på frontvinduet?

volvoRsport
03/07/11, 21:54
Er ikke noe løse hjørner på 940 listene, ihvertfall ikke på såpass nye 940'er. Du har øvre, høyre, venstre og nedre list.
Jeg kjøpte alle mine nye for noen år siden, og du vil som regel ikke få dekket disse ved ruteskift da de kun er der for pynt.

Team Tynner
03/07/11, 22:09
kjøpte nye listene oppe å nede på ruta nå i vinter,de langs a stolpene er utgått

RogerK
04/07/11, 09:58
Hei, takk for svar, jo det er løse hjørner på min, skal se om jeg kan ta ett bilde i kveld.
Hvis det er forskjell på de vil jeg ha de nyeste.
Jeg får de dekket på forsikringen altså.
Det er de langs a stolpene som er dårligst hos meg.

flarssen
06/07/11, 08:37
Hentet brukbare lister hos hugger'n fra en 944. Hjørnene var imidlertid litt spissere enn de originale på min 945, så det ser litt rart ut på nært hold. Har tatt vare på de originale hjørnene, og kommer nok til å bytte om de ellers passer på de "nye" listene. Løse hjørner på '94 modeller altså, men kun oppe. Nede skal sidelistene overlappe den nedre lista.

Noen nevnte her at det bare var lister til eldre modeller som var utgått hos Volvo, men at lister til nyere modeller passer.

Fred

boman
06/07/11, 17:34
Jeg bytta frontrute hos Riis bilglass for en måneds tid siden og da fikk jeg nye lister inkludert.