PDA

Vis full versjon : Premium Sound til V70R



apex_s2k
02/07/11, 17:27
Da ser det ut til at jeg har kjøpt meg en V70R, 1998 modell.
Og lurer i den forbindelse på om det finnes noe Premium Sound System til denne bilen? Eller har denne bilen allerede det beste som var å få?

volvoRsport
02/07/11, 17:35
Hvilket annlegg står det i den nå? Det største er med SC901 og Dolby Pro-logic.

Nilsebu
02/07/11, 19:23
Med premium sound så vil det vel være en senterhøyttaler i midten av dashbordet :)

apex_s2k
02/07/11, 20:46
Hvilket annlegg står det i den nå? Det største er med SC901 og Dolby Pro-logic.


Med premium sound så vil det vel være en senterhøyttaler i midten av dashbordet :)

Husker ikke hva spilleren heter. Tenkte egentlig ikke på det når jeg prøvde bilen. Men det var senterhøyttaler i bilen. Så da er det kanskje premium, da?

Nilsebu
02/07/11, 20:48
Husker ikke hva spilleren heter. Tenkte egentlig ikke på det når jeg prøvde bilen. Men det var senterhøyttaler i bilen. Så da er det kanskje premium, da?

Topp spilleren heter sc-901. Er 3 cd veksler på den + kasettspiller.

apex_s2k
02/07/11, 20:52
Er 3-CD veksler i den, ja. Da er det sikkert den som sitter der, da. Så det vil jo da si at det er det beste som var å få tak i på den tiden... Takker for hjelp.
Da er det ikke noe å tenke på å bytte det til noe bedre originalt.

MrX
02/07/11, 20:54
Om du har den med 3-cd veksleren er det enten sc-900 eller sc-901. Usikker på hva som er forskjellene på de.

Orginalspilleren har helt klart sine begrensninger så jeg ville vurdert å bytte til en uorginal en, selv om jeg mener at det er de orginale som tar seg best ut i disse bilene.