Lite
30/06/11, 22:49
Etter å ha "overhalt" min første topp, komplett slipesats fra mekonomen. Slipt ventiller, byttet hetter og de "gummidemperne".
Byttet også ut D-kammen med en K-kam, og sitter nå å lurer på en utfordring med shims.
Etter monteringen har jeg 0 klaring mellom kam og shims, får ikke mellom 0.05 engang, men lurer på om det kan ha noe med disse demperne å gjøre:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/3499.jpg
De gamle var jo "banket flate", tenker de nye løfter hele greia opp nesten 1mm.
Hva sier dere som har litt mer erfaring?
Vurderer å hive tilbake D-kammen for å undersøke, men lettere å spørre å få noen tips før man gjør en masse unødvendig arbeid... :D
Byttet også ut D-kammen med en K-kam, og sitter nå å lurer på en utfordring med shims.
Etter monteringen har jeg 0 klaring mellom kam og shims, får ikke mellom 0.05 engang, men lurer på om det kan ha noe med disse demperne å gjøre:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/06/3499.jpg
De gamle var jo "banket flate", tenker de nye løfter hele greia opp nesten 1mm.
Hva sier dere som har litt mer erfaring?
Vurderer å hive tilbake D-kammen for å undersøke, men lettere å spørre å få noen tips før man gjør en masse unødvendig arbeid... :D