PDA

Vis full versjon : sliter med fusking 89. 245.



A.Finstad
29/06/11, 21:44
nå skjønner jeg ingen ting av denna 245en lengere har nå satt inn lambda sensor igjen å bytta LMM å den fusker som faen, men så fort jeg kobler ut lambdaen så går den som den skal bare at den bruker litt mye bensin.

har en feilkode, men det er på grunn av bakaksel bytte så speedo ringen ikke er lik så giveren er kobla ut fordi jeg kjørte på 6000KM på en dag noe som jeg ikke ville :p feilkoden er 3.1.1. altså hastighets signal mangler, men det har vell ikke noe med blandinga å gjøre?

ArneR
30/06/11, 03:19
Rart du ikke får feilkode på manglende lambda egentlig.. :p

Det er kun avgassrelaterte feilkoder (de som tenner lampa i dashen) som setter motoren i limp home mode, så den vil ikke gå feil med feilkode på speedogiver..

vassengen
30/06/11, 13:40
Bytta lambda a? Og isåfall kjøpt den hvor?

Flateland
01/07/11, 03:51
Er bare å kjøre uten lambda, bensin er det nokk av :)

A.Finstad
02/07/11, 20:24
fikk med en brukt lambda når jeg handla noen lamper, men ser ikke ut til at den funker.... men fant ut at den suger litt falskluft i dag så kommer til å få tak i ny plastik slange sak mellom lmm og innsuget skal se om det er noen som leverer noe sånt i silikon sånn at den ikke blir ødelagt med en gang ;)

Christian
02/07/11, 20:52
Jeg brukte en 2.5" 90grader silikonbend, og et rør fra turbomotor som jeg kappa til slik at jeg fikk tomgangsmotor. Det funker knall å er billig :p

A.Finstad
03/07/11, 20:03
kansje det ja :p å i stedet for å kappe opp et rør til turbo bil så kan jeg sikkert bruke et sånt t-stykke til dumpventil eller noe sånt får dem ned i ganske små størelser har jeg sett :p men hvis jeg ikke husker helt feil er det to ut tak på min slange, men det kan kansje være ånding den andre?

foresten Christian du har ikke bilder av det? :p

Christian
04/07/11, 12:43
Fant ikke no bilde gitt. Men er veldig enkelt!
Blei litt usikker på den tredje slangen.. Tror det er bare en?

A.Finstad
04/07/11, 22:14
er to ikke tre :p en er til ånding å en til tomgang. dro noen runder med gaffa rundt den i dag å nå jager den ikke så mye lengere, men må ha tak i ny lambda...