PDA

Vis full versjon : 940 tungvind å starte



Volvojinta
29/06/11, 10:35
Har en 940 turbo som har kommet i trass alderen.....
Innimellom (som oftest) starter den ikke, bensin pumper og alt går, men vis jeg tar av en pluggledning starter den, vis jeg da stopper den igjen og setter på ledningen starter den og går ordentlig, noen som har vært borti samme sak??

Thobbus
29/06/11, 19:50
Har en 940 turbo som har kommet i trass alderen.....
Innimellom (som oftest) starter den ikke, bensin pumper og alt går, men vis jeg tar av en pluggledning starter den, vis jeg da stopper den igjen og setter på ledningen starter den og går ordentlig, noen som har vært borti samme sak??

Har hatt lignende problem på min 940GL, Fant aldri ut hva det virkelig var :/ har ikke hatt problem med det i senere tid.

Får du til å skjekke fordeler-lokket? Hvordan er pluggledningene? virker som det er tenningsfeil eller kansje bare dårlige pluggledninger slik som jeg oppfatter det. :)

A.Finstad
29/06/11, 21:48
bytt plugger, ledninger, foredeler lokk og rotor da burde det gi seg ;)

Volvojinta
30/06/11, 08:37
Fordelerlokk og rotor ble byttet i fjor, så da får jeg prøve plugger og pluggledninger først, pluggledningene er ikke byttet så lenge jeg har hatt den trur jeg (4,5 år) så kanskje på tide... :)

boman
30/06/11, 09:38
Ja, da er det på tide. Og ikke kjøp det hos Biltema. ;)

Volvojinta
04/07/11, 07:53
Jobber på Bilia så ingen fare for at de blir kjøpt på Biltema.. :D

Volvojinta
21/07/11, 08:32
bytt plugger, ledninger, foredeler lokk og rotor da burde det gi seg ;)

Bytta først plugger og ledninger, ble ikke noe bedre, men så bytta jeg svinghjulssensor, og etter det har den startet.... :)

Minge89
26/07/11, 13:08
Er noen ganger den er syndern ja, dem tåler vist ikke så mye innimellom.