Logg inn

Vis full versjon : Vanlig at hjerner til lh 2.4 blir ødelgt?

vassengen
23/06/11, 17:11
Er dette et kjent fenomen? sånn helt plutselig?

Madice
23/06/11, 18:38
Bensindelen på hjernen min røk!
Klarte å tyvkoble meg forbi på en eller måte (foreløpig fix)...
Men måtte ha "ny" hjerne da!

eab
03/07/11, 18:16
Det som er "vanlig" er at folk svir av bensinhjerner ved å bruke dyser med feil motstand. Sjeldent at så simple bokser, som lh/ezk egentlig er, blir ødelagt av vanlig bruk.

Øyvind G
03/07/11, 18:22
ikke så ofte det skjer, men alt kan forekomme.

antar at bilen din har stoppa/ikke starter?

først og fremst ville jeg skjekket bensinpumpereleet. oftere at det går istykker.

enten, så kan du bare bytte det. eller så kan du påne det og se om alle loddepunktene er hele hvis det er sprekk i en eller flere loddepunkter må det/disse varmes opp med en loddebolt, så er det iordenigjen. bruk gjerne forstørrelsesglass når du gjør dette da det kan være vanskelig å se.

vassengen
03/07/11, 20:22
ikke så ofte det skjer, men alt kan forekomme.

antar at bilen din har stoppa/ikke starter?

først og fremst ville jeg skjekket bensinpumpereleet. oftere at det går istykker.

enten, så kan du bare bytte det. eller så kan du påne det og se om alle loddepunktene er hele hvis det er sprekk i en eller flere loddepunkter må det/disse varmes opp med en loddebolt, så er det iordenigjen. bruk gjerne forstørrelsesglass når du gjør dette da det kan være vanskelig å se.

Jepp er klar over det, greia var at alt av strøm og målinger var ok inn/ut av både hjerner og følere, så stod egentlig igjen med bare hjerne.. Trudde jeg..

Men er lenge siden denne bilen gikk igjen, men allikavæl takk for hjelpa!

kingno
10/07/11, 11:37
Kan jo legge med at min LH2.4 FT hjerne tok kvelden også vel å merke bensin delen her å mulig at det er vikingchippen som tok kvelden eller om det var hele hjernen men det er litt små uvisst enda.