PDA

Vis full versjon : Søker volvo stasjonsvogn til filminnspilling!



fireogenhalvfilm
22/06/11, 17:54
Hei,

Jeg jobber som rekvisitør på spillefilmen " Det viktigste er forbi", som skal spilles inn i Oslo og omegn mellom august og september. Filmens regi er ved Sara Johnsen ("Vinterkyss", "Upperdog"), og produseres av 4 1/2 Fiksjon AS (fireogenhalv.no). Dette er en helaftens drama/spenningsfilm som kommer på kino ila. 2012. I forbindelse med dette leter jeg etter biler som kan brukes som rekvisitter i filmen, deriblant en Volvo stasjonsvogn fra sent 70/ tidlig 80-tall. Vi ser primært etter fargene hvit/krem, blå, beige, brun, gul, grønn, grå, men tar i mot tips på andre farger også! Bilen må være kjørbar og i fin stand, ikke være synlig forandret de siste 20 årene (den skal være med i scener som foregår i 1988), og det er en fordel om den befinner seg ganske sentralt på østlandet.

Dersom du har en slik bil eller tips om hvem jeg kan kontakte blir jeg veldig
glad hvis du sender meg en mail!

Mvh
Ida

Tore
22/06/11, 18:56
Ligger noen alternativer på finn.no om filmen har budsjett nok til litt investering:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?keyword=&PRICE_FROM=&PRICE_TO=&CAR_MODEL%2FMAKE=818&YEAR_MODEL_FROM=1975&YEAR_MODEL_TO=1985&MILEAGE_FROM=&MILEAGE_TO=&BODY_TYPE=4&sort=0

Martin.S
22/06/11, 20:13
Det er helt sikkert noen her som har en passende bil til utlån.

vazborris
22/06/11, 21:19
Ligger noen alternativer på finn.no om filmen har budsjett nok til litt investering:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?keyword=&PRICE_FROM=&PRICE_TO=&CAR_MODEL%2FMAKE=818&YEAR_MODEL_FROM=1975&YEAR_MODEL_TO=1985&MILEAGE_FROM=&MILEAGE_TO=&BODY_TYPE=4&sort=0