PDA

Vis full versjon : Bilia avd Bryne



Volvo_960_1995
03/03/10, 14:19
Kan bare skryte foreløpig av Bilia avdeling Bryne. Har brukt de i over 20 år.

Der er det mange og dyktige mennesker som jobber, men jeg velger selv hvilken mekaniker som får lov å skru i bilene våres.

Og det er slikt det skal være, jeg har selv "godkjent" 3-tre stykker av de. (Mekanikerne).

Verksmester er en dyktig og spøkefull mann. :)

Delelager, tja de kommer seg :) De hadde 2-to av Norges beste deleplukkere der i sin tid, men de er ikke der nå lenger. Synd !.

Så forventningene er høye !.

Men de 2-to som jobber på delelageret kommer seg og trenger bare "opplæring" av en krevende kunde. (meg).

Visst det har blitt oppdaget feil på utført arbeid, så er de raske med å rette opp feilen.

Per Turbo
03/03/10, 15:32
Godt å høre det er en Bilia avdeling til som er oppegående :)

Jakobsen
04/03/10, 12:39
Kan vel si at jeg har bare positivt å si om Bilia Bryne.. Kjøpte bil av dem nå i januar. Er veldig fornøyd med bilen, fikk den til en fin pris. Alt var på stell, bruktbil tester osv osv.. god service hele veien!

Volvo_960_1995: Godt å vite at alt av servicer som er blitt utført på bilen min, er utført hos dem..:)

242
07/03/10, 10:17
Delelager, tja de kommer seg :) De hadde 2-to av Norges beste deleplukkere der i sin tid, men de er ikke der nå lenger. Synd !.


Hvordan vet du at disse to var Norges beste deleplukkere ?

Volvo_960_1995
09/03/10, 17:31
Delelager, tja de kommer seg :) De hadde 2-to av Norges beste deleplukkere der i sin tid, men de er ikke der nå lenger. Synd !.


Hvordan vet du at disse to var Norges beste deleplukkere ?

Fordi de deltok i Volvo`s sine konkurranser om delenummer og fikk mange premier. :)

Hang lenge diplomer der på "gamle" Bilforum sin plass.

De nummerene som de ikke kunne, fantes ikke :eek:

Begge sluttet for en god stund siden :( Men de nye kommer seg :)

TeamBørnOut
09/03/10, 19:19
skummelt at folk kan lære seg delenre på annet en service deler i hue :P

Torra
09/03/10, 19:25
Haha, er en god del å pugge ja :p