PDA

Vis full versjon : Anbefalt poleringsfirma i Trondheim?



Robert_AWD
17/06/11, 20:29
Vaska slitern i dag, blank og fin ble den. Men, som bruksbil har den selvfølgelig fått seg noen vaskestriper, og noen andre lette striper som kun vises i de riktig vinkler, og med hjelp av sola.

Jeg er ingen guru på bilvasking og polering.
Lurer derfor på om dere har noen firma, eller vet noen private som driver med vask og seriøs polering i trondheims området. Om noen hadde tatt bilen en seriøs oppgang, ser jeg for meg at det kunne vert lettere for en amatør og holdt glansen ved like utøver høsten.

Noen som har Erfaring med RenBil på Heimdal?

Hva anbefales? Teflon, Ditec, vanlig polering?

Volvo-Power
17/06/11, 21:59
Vaska slitern i dag, blank og fin ble den. Men, som bruksbil har den selvfølgelig fått seg noen vaskestriper, og noen andre lette striper som kun vises i de riktig vinkler, og med hjelp av sola.

Jeg er ingen guru på bilvasking og polering.
Lurer derfor på om dere har noen firma, eller vet noen private som driver med vask og seriøs polering i trondheims området. Om noen hadde tatt bilen en seriøs oppgang, ser jeg for meg at det kunne vert lettere for en amatør og holdt glansen ved like utøver høsten.

Noen som har Erfaring med RenBil på Heimdal?

Hva anbefales? Teflon, Ditec, vanlig polering?

ren bil på heggstadmyra utfører vell ditec mener jeg temmelig sikkert...

tyggern
17/06/11, 22:10
Ta turen til Værdal til scandicshine.

Eller så kan du ta en titt her (http://www.detailersclub.no/forum/topic/4589-hvor-holder-landets-detailere-til/page__hl__%2Blandets+%2Bdetailere__st__120) på noen som holder på i området dit.
Ikke kast bort pengene på ditec eller lignende, de gjør så godt som ingen ting for å hente opp igjen gammel glans.
De gjør noen ganger ting verre også............ annet en at du får en "dårlig" beskyttelse som du betaler en formue for. og den jobben kunne du gjort selv for slik og ingen ting..

AndersE88
18/06/11, 10:30
Kontakt Bjorke på dnc.no

Der ser du også tidligere jobber han har gjort. Leverte bilen til han selv, resultatet ble glimrende :)

Steen
18/06/11, 13:41
http://www.scandicshine.no/bilpleie/index.php?categoryid=9