PDA

Vis full versjon : Volvo XC60 - 2010



Banjo
16/06/11, 21:10
Kor mykje er det realistisk å få for ein meget godt holdt D5 2,4 163 hk automat med ca 28K på tellaren? Av utstyr kan nevnast RTI, teknikk-pakke, herregårds-pakke, driver-support pakke, pluss-pakke, barnesete, hastighetsavhengig servo, avtagbar krok m.m.

Det er nokre på finn.no, men prisane sprikar.

Eg er veldig nøgd med bilen og den fungerar supert. Eg skal selge då eg har satt ny Volvo i bestilling:)

Kan det lønne seg å vente til seint på hausten før eg selger bilen? Eg får ny levert i oktober.

no_good
31/07/11, 12:57
Fikk 579 000 for min xc60 2011 mod (reg 26.6-10).
Men sannheten er at volvo tok bilen inn igjen og gir meg en helt ny bil, pga. masse feil og mangler. Altså en omlevering av bil. Håper bare den nye er ok nå... oppgraderte til ocean race..

TRondgu
16/08/11, 15:23
Hva slags feil hadde din XC60?

no_good
30/08/11, 19:07
sorry for seint svar.. Den sto 6 uker på verksted de 8 første månedene, alt fra fjær på chluts pedal til låst manuell kasse (masse annet 2 a4 sider).. tilslutt kom det vann inn i bilen.. mest sansynlig gjennom rails feste på taket.. Men er ikke redd for å få en ny bil.. kan ikke være så jævla uheldig to ganger..

C.Erstad
30/08/11, 19:09
Du får bare kikke på finn etter hva de ligger til!

Eventuelt ringe forsikringsselskapet og høre hva listeprisen med det utstyret du har er! :)

everlong
31/08/11, 12:27
Det er ikke lett å selge bil i dag, spesielt ikke bilder i den prisklassen. Jeg ville hørt hva forhandleren ville ta den i innbytte for, og så sammenlignet prisen med dem som ligger ute på finn.no. Er det stor forskjell, ville jeg prøvd å lagt den ut for litt under de andre bilene som ligger der, er det ikke stor forskjell ville jeg levert den til forhandleren!