PDA

Vis full versjon : Hengerfeste og Takrails til V70N



ToZun
11/06/11, 18:56
Hei godtfolk.. Nå har vi gått til innkjøp av en 2006mod V70 stv.. Og dette er en tysk importert bil. Og det jeg lurer på da..
Det er ikke takrails på bilen.. Men ser det er "spor" til montering. Er det da bare og spore opp rails til en vettug pris og "klikke" den fast i sporene??

Og det er ikke hengerfeste på bilen. Er det ferdig oppkoblet til motering av hengerfeste på disse bilene?? Vist jeg kjøper orginal hengerfeste eller biltema for den del.. så er det å montere i chassi og skjære til bakfanger og koble i en kontakt inne i bagasjerommet? Eller er det styr med software og lednings jungel??

Steen
11/06/11, 20:49
Her kan du kikke på orginalt tilbehør til bilen :)

Ledninger til tillhenger feste følger med og skal være plug`n play :)


http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/sv-SE/NO/V70(00-
08)/2006/all/all/L.H.D/Details

http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/sv-SE/NO/V70(00-08)/2006/all/all/L.H.D/List/pack-n-load/tow

Her kan du søke etter monteringsanvisninger
http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/sv-SE/NO/V70(00-08)/2006/all/all/L.H.D/PartNumberSearch

volvobertil
14/06/11, 21:12
Hei godtfolk.. Nå har vi gått til innkjøp av en 2006mod V70 stv.. Og dette er en tysk importert bil. Og det jeg lurer på da..
Det er ikke takrails på bilen.. Men ser det er "spor" til montering. Er det da bare og spore opp rails til en vettug pris og "klikke" den fast i sporene??

Og det er ikke hengerfeste på bilen. Er det ferdig oppkoblet til motering av hengerfeste på disse bilene?? Vist jeg kjøper orginal hengerfeste eller biltema for den del.. så er det å montere i chassi og skjære til bakfanger og koble i en kontakt inne i bagasjerommet? Eller er det styr med software og lednings jungel??
www.bildesign.no

C.Erstad
14/06/11, 21:18
For å motere rails trenger du noen lister... de har eg liggendes!

Ta kontakt på 40066434 hvis interresse!

konso
15/06/11, 21:00
Jeg har montert krok på min 2006 V70. Alt er plug-and-go.
Men vær obs når du skal skjære ut i fangeren, der kan du bli lurt av installasjonsmanualen (om du kjøper original). Skjær bare etter den nedre buen som er på innsiden. Er 2 linjer å skjære etter, og manualen vil at man skal følge den øverste, og det er for mye. Det fant jeg ut, og går i tanker på å finne brukt fanger og kappe ut på nytt, for jeg synes det skjemmer bilen :(

C.Erstad
15/06/11, 23:12
Jeg har montert krok på min 2006 V70. Alt er plug-and-go.
Men vær obs når du skal skjære ut i fangeren, der kan du bli lurt av installasjonsmanualen (om du kjøper original). Skjær bare etter den nedre buen som er på innsiden. Er 2 linjer å skjære etter, og manualen vil at man skal følge den øverste, og det er for mye. Det fant jeg ut, og går i tanker på å finne brukt fanger og kappe ut på nytt, for jeg synes det skjemmer bilen :(
Trenger bare nederste del av fangeren!
Er 2 delt.

Lord_Hatlem
18/06/11, 15:05
Det er veldig bra utvalg i både hengerfeste og Rails på Bildelsbase.se , både brukt og nytt, kjøpte avtagbart hengerfeste der for 2000kr ferdig levert på døra, og so va da bare bolt on