PDA

Vis full versjon : LMM / AMM til Volvo 940 SE 1993 Modell



Volvo_960_1995
02/03/10, 01:38
Hei.

Trenger noen tips til gode nettbutikker med billige LMM / AMM.

Har Dere noen gode sjapper som selger nye og billige LMM / AMM ?.

Og som har kort levering, god service o.s.v ?.

Fant en tråd her inne på vccn, og butikken het

http://www.allcarelectronics.com

Men der virket det som om de bare solgte brukte...Utifra det ene bildet jeg fikk fatt i / så.

Den jeg er på jakt etter, heter 0280212016.

Volvo skulle forøvrig ha 3500 Nkr for den noe jeg ikke synes den "gamle" bilen til samboren "fortjener".....

Takker på forhånd for hjelpen :)

ArneR
02/03/10, 05:31
Den nettbutikken der selger brukte og renoverte deler ja, men de har 1 års garanti på delene da, så det er verdt å kjøpe en..

ChrML
02/03/10, 16:32
Den nettbutikken der selger brukte og renoverte deler ja, men de har 1 års garanti på delene da, så det er verdt å kjøpe en..
Yep, og gode priser sammenlignet med hva enkelte andre skal ha for gamle LMM-er her full av olje og møkk her :p.

Ligger mange nye LMM-er på ebay, både originale og en del billigere kinakopier. Bare å søke på "Volvo AMM" der :).

Volvo_960_1995
02/03/10, 23:12
Yep, og gode priser sammenlignet med hva enkelte andre skal ha for gamle LMM-er her full av olje og møkk her :p.

Ligger mange nye LMM-er på ebay, både originale og en del billigere kinakopier. Bare å søke på "Volvo AMM" der :).

Takk til dere som har svart på tråden :)

At det ligger mange på www.ebay.com er ikke tull engang, men det hadde vært kjekt om dere viste om noen "sikre" selgere, slikt at jeg ikke kjøper en Kina kopi, da kunne jeg sikkert ha skaffet den på Feiltema....

Men har dere noen sikre kjøpe tips på Ebay, så setter jeg stor pris på det og.

Takk på forhånd :)

ChrML
02/03/10, 23:24
Alle selgere på Ebay har Reputation points / Feedback skrevet av kjøpere som har kjøpt ting fra selgeren før. Brukere som har mange positive feedbacks er sikre selgere. Mange selgere har jo solgt flere titusen ting og har like mye feedback, det er gjerne de som driver butikk i tillegg.

Bare å handle fra de først og fremst ;). Det står somregel om det er kina kopi eller original Bosch. Hvis du er usikker på en, hør med selgeren eller finn en annonse :).

Volvo_960_1995
03/03/10, 14:35
Alle selgere på Ebay har Reputation points / Feedback skrevet av kjøpere som har kjøpt ting fra selgeren før. Brukere som har mange positive feedbacks er sikre selgere. Mange selgere har jo solgt flere titusen ting og har like mye feedback, det er gjerne de som driver butikk i tillegg.

Bare å handle fra de først og fremst ;). Det står somregel om det er kina kopi eller original Bosch. Hvis du er usikker på en, hør med selgeren eller finn en annonse :).

Takk for svar, til dere alle :)

Så at feiltema har fått inn samme serie, men til 1000 Nkr....Kunne vært artig å prøvd det på samboerens bil, bare får å ha prøvd det og.

Vedkommende på Biltema mente det var Bosch som laget de, da jeg spurte om det var Kina kopier....

Tror ikke vedkommende likte det spørsmålet.