PDA

Vis full versjon : typiske steder det renner inn vann ??



Dimmern
09/06/11, 21:35
sliter litt med at det kommer inn vann på gulvet på førersiden når det regner ute, noen som har noen tips til hvor det kan sige inn?
fronruta er akkurat satt i, og er limt godt rundt hele, så den kan det ikke være, er heller ingen rust hull i gulvet. noen som har noen tips til hvor det kan være? :)
er en 86 mod 740.

Mr. Crepsley
09/06/11, 21:39
Frontruta tatt privat eller profft? Var det vann før du bytta den?

Dimmern
09/06/11, 21:44
profft ja :) bilen ble ikke mye brukt før den tid pga førerkoret :)

trx
09/06/11, 22:21
Takluke på bilen? jeg har ett badebasseng i golvet høyre bak på min bil, jeg mistenker gammaldags takluke teknologi har og sett vann komme inn i varme apparatet

bruker bilen vann? kan være varme apparatets slanger som morkner
har du tilgang til trykkluft? prøv og kjør no teip i rundt blåsepistolen så du lager en ''pakning'' og prøv og blås reis dreneringene. de finner du i alle 4 hjørner under takluka viss du har, og under panser/bagasjelokk like under bak/fremm ruta=)

håper d hjelper

Dimmern
09/06/11, 22:37
takluke har jeg ikke, og vann brukern ikke... hmmm....

trx
09/06/11, 22:45
prøv og blås rein dreneringen da=)

kermitt
09/06/11, 23:05
Sjekk lukene på torpedoen. Eller nei, fug igjen dritten!

Jan-Einar Jenssen
09/06/11, 23:16
tett igjen lufteluka som står bar sparkeplata :) kan nesten garantere at du er kvitt problemet da :) kjent fenomen på 740 detta...

Dimmern
10/06/11, 07:53
tett igjen lufteluka som står bar sparkeplata :) kan nesten garantere at du er kvitt problemet da :) kjent fenomen på 740 detta...

hvilken luke er dette? hmmm

Jan-Einar Jenssen
10/06/11, 21:52
hvilken luke er dette? hmmm

sånnca rett ved der du har åpnern til panseret :) der ser en lufteluke viss du ser på dekslet under dashbord mot døra:) plukk det av å se litt under der :)

Dimmern
11/06/11, 00:16
sånnca rett ved der du har åpnern til panseret :) der ser en lufteluke viss du ser på dekslet under dashbord mot døra:) plukk det av å se litt under der :)

fikk tetta det igjen, virka som om det faktisk hjalp :D

Jan-Einar Jenssen
11/06/11, 09:44
fikk tetta det igjen, virka som om det faktisk hjalp :D

good shit :D

AleksanderK
11/06/11, 09:52
tett igjen lufteluka som står bar sparkeplata :) kan nesten garantere at du er kvitt problemet da :) kjent fenomen på 740 detta...

Er nok denne ja. Sørg for at du får tettet skikkelig. Jeg måtte gå over tre ganger før det ble helt tett.

R.G
11/06/11, 10:03
kjøpte orginale blende deksler jeg og satte i 740n. dem er for 940 egentlig pga dem har ikke lufteluke, og da er det plastikkdeksel med tjukk pakning i stedefor:)