PDA

Vis full versjon : Bryllupsbil søkes i Bergen, type PV eller annen Volvo veteran



Børge Vikebø
08/06/11, 11:31
Hei.

En god kamerat/kollega skal til alters på sensommeren, og har ytret ønske om å få fatt på en PV(eller annen Volvo veteran) som brurebil.

Er det noen som kjenner noen i Bergen/Hordaland som har en de har mulighet for å leie ut for anledningen? Med eller uten sjåfør?

Datoen som det gjelder er lørdag 6 august, og foregår på Radøy i Nordhordland.

Om du vet om noe, eller har bil og lyst, send meg en PM eller ring/sms på 46761191

Mvh

Børge Vikebø

AleksanderK
08/06/11, 13:37
Få tak i Egil Hjortland i Alversund. Kjøpte 940en av han ;) Han har en blå PV stående i garasjen. Han skal pusse den opp, men mener den var kjørbar. Kan sende han en melding om du vil det :)

CID
08/06/11, 16:10
Antar det hadde vært en fordel med 4 dører, ellers kunne jeg vært behjelpelig

Edit:
http://nvak.no/central.html

Trykk på "Forskjellig --> Representasjon"

Børge Vikebø
08/06/11, 20:23
Få tak i Egil Hjortland i Alversund. Kjøpte 940en av han ;) Han har en blå PV stående i garasjen. Han skal pusse den opp, men mener den var kjørbar. Kan sende han en melding om du vil det :)

Om den er såpass pen nå at den kan bli brukt til slikt før en restaurering, så hadde det vært kjekt om du kunne hørt kjapt med han. Vet hvem han er, han har vel kjørt buss noen år sammen med faren til kameraten min :)


CID, jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde deg i tankene, og har vist han bilder av bilen i tilfelle jeg skulle finne på å spørre deg... PV44 og 544 er jo ikke akkurat 4dørs heller....

AleksanderK
08/06/11, 20:37
Han kjører buss ja :) Så vi snakker om samme person :p Sender han en melding jeg :)

CID
08/06/11, 21:21
Om den er såpass pen nå at den kan bli brukt til slikt før en restaurering, så hadde det vært kjekt om du kunne hørt kjapt med han. Vet hvem han er, han har vel kjørt buss noen år sammen med faren til kameraten min :)


CID, jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde deg i tankene, og har vist han bilder av bilen i tilfelle jeg skulle finne på å spørre deg... PV44 og 544 er jo ikke akkurat 4dørs heller....

Om de ønsker å kjøre bilen selv så går det fint. Ønsker de en sjåfør så kan det bli noen artige bilder når bruden må krype inn i baksetet med en svær bryllupskjole på slep. :p

Børge Vikebø
08/06/11, 21:47
kan sjekke med han, jeg kan eventuelt ordne frakt til/fra radøy og med betalingen. Jeg hører med han, gir jeg deg en tilbakemelding. Han skal få noen dager å tenke på ;)

CID
08/06/11, 21:53
kan sjekke med han, jeg kan eventuelt ordne frakt til/fra radøy og med betalingen. Jeg hører med han, gir jeg deg en tilbakemelding. Han skal få noen dager å tenke på ;)

Bare send en PM du;)

Grøftekanten
09/06/11, 21:00
Hadde en P1800 vært interessant?

Børge Vikebø
09/06/11, 22:33
Hadde en P1800 vært interessant?

Kan sjekke med han i morgen på jobb.. ;)

Øygard
26/06/11, 22:17
Eg veit om ein kar i Eikelandsosen som har ein gammal PV, trur den er i ganske god stand, han puste han opp for nokre år sidan. Viss det kan vera interressant, kan du senda ei PM til meg, so skal eg finna navnet og telefonnommeret hans og sånt til deg. Eg kjenner han ikkje so godt, men han er ein triveleg kar.